Mazda MX-30 vil jeg tro blir for kort i baksetet. Minstemann på nesten 180 vil ikke sitte på i brorens MX-30 hvis han må sitte i baksetet.
Hva med en Hyundai Ioniq? Har ikke sittet i en selv, men en kamerat har kjørt rundt 250.000 km med sin uten ett eneste problem. Kan ha sykkel på hengerfestet.
Hva med en Hyundai Ioniq? Har ikke sittet i en selv, men en kamerat har kjørt rundt 250.000 km med sin uten ett eneste problem. Kan ha sykkel på hengerfestet.
