Med de utsettelsene som har vært er det ingen problem å få tilbake depositum.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: M3 på tirsdag 02. juli 2024, klokken 13:42Sitat fra: Sunfire2k5 på mandag 29. april 2024, klokken 22:19Sitat fra: Vaduz på tirsdag 23. april 2024, klokken 16:23Jeg har samme inntrykk som deg etter prøvekjøring, helt perfekt familiebil, med litt pragmatisk interiør og mye knapper. Blir ikke redd for at ungene skal sparke litt i setene eller ripe opp ting som i mange andre store SUVer.
Jeg hadde definitivt kjøpt denne hadde den kostet 200k mindre. 1 mill for en GT Line er mer enn jeg ønsker å bruke. Blir fort 900k for den «billige» versjonen.
Tenker å sitte litt på gjerde, se an buzz gtx, ex90 og rentesituasjonen som jeg tror muligens skal opp enda et hakk. Bør komme noen gode tilbud på denne etterhvert, selges nesten ikke til tross for at den er innertier for barnefamilier.
Enig. Den er for dyr og helt utrolig at de prøvde seg på 999k for denne. Bilen ser og føles litt billig ut inni kontra IX f.eks. Vi/jeg er i markedet for en syvseter og denne er egentlig spot on for oss. Jeg trenger hengervekt på 2500kg også....
Par ting som irriterte meg var; rattet går ikke langt nok ut mot fører. Veldig rar plassering av start/stop og gir skifter. Ellers er software/skjermoppsett ganske kjipe greier kontra tyske biler.
Vanvittig med plass selv på tredje rad når jeg satt bak meg selv "tre ganger".
Jeg kjøpte ny fra Sverige. Med litt småting, tilhengerfeste, og første service gratis (2år/30k). Justert for valuta og inkludert alle avgifter gikk det på ca. 790 k for GT line 7 seter. Kunne fått noe billigere hos annen forhandler, men følte servicen var bedre hvor jeg kjøpte og de er rett ved der vi har hytte. Import er egentlig uproblematisk. Fikk handlet uten mva. slik at jeg ikke måtte legge ut svensk mva for å få det refundert senere.
Jeg har nå kjørt bilen i en måneds tid og et par hundre mil. Må si vi er veldig fornøyde. Enormt med plass. trukket båten med den, noe som også fungerer veldig greit. Man sitter bra, også bak. Overaskende mye plass på rad 3.
Men enig i at den er alt for dyr i Norge.
Sitat fra: BHKR på onsdag 03. juli 2024, klokken 09:04Veldig kjedelig, men jeg mener avbestilling er fornuftig nå. Håper Volvo raskt får kontroll på feil og mangler. Jeg ser fortsatt for meg å bestille EX90, men det er nå forutsatt at de kan levere komplett bil.
Aner ikke hva jeg skal kjøpe i mellomtiden. Det er ikke så mye på markedet som frister ( i- landsproblem selvfølgelig) Har kjørt e-tron i noen år så det blir det ikke, BMW IX har for lite bagasjerom. EQE SUV liker jeg ikke designet på. Må faktisk vurdere hybrid som ventepølse. Kanskje en pent brukt X5 eller XC90.
Sitat fra: BHKR på mandag 01. juli 2024, klokken 14:46I grunn ikke noe spesielt. Volvo godkjenner alle som ønsker å avbestille. Prisreduksjon var ikke et alternativ, så da var valget enkelt. Må signere på et skjema som bekrefter avbestilling.
Sitat fra: M3 på tirsdag 02. juli 2024, klokken 13:42Sitat fra: Sunfire2k5 på mandag 29. april 2024, klokken 22:19Sitat fra: Vaduz på tirsdag 23. april 2024, klokken 16:23Jeg har samme inntrykk som deg etter prøvekjøring, helt perfekt familiebil, med litt pragmatisk interiør og mye knapper. Blir ikke redd for at ungene skal sparke litt i setene eller ripe opp ting som i mange andre store SUVer.
Jeg hadde definitivt kjøpt denne hadde den kostet 200k mindre. 1 mill for en GT Line er mer enn jeg ønsker å bruke. Blir fort 900k for den «billige» versjonen.
Tenker å sitte litt på gjerde, se an buzz gtx, ex90 og rentesituasjonen som jeg tror muligens skal opp enda et hakk. Bør komme noen gode tilbud på denne etterhvert, selges nesten ikke til tross for at den er innertier for barnefamilier.
Enig. Den er for dyr og helt utrolig at de prøvde seg på 999k for denne. Bilen ser og føles litt billig ut inni kontra IX f.eks. Vi/jeg er i markedet for en syvseter og denne er egentlig spot on for oss. Jeg trenger hengervekt på 2500kg også....
Par ting som irriterte meg var; rattet går ikke langt nok ut mot fører. Veldig rar plassering av start/stop og gir skifter. Ellers er software/skjermoppsett ganske kjipe greier kontra tyske biler.
Vanvittig med plass selv på tredje rad når jeg satt bak meg selv "tre ganger".
Jeg kjøpte ny fra Sverige. Med litt småting, tilhengerfeste, og første service gratis (2år/30k). Justert for valuta og inkludert alle avgifter gikk det på ca. 790 k for GT line 7 seter. Kunne fått noe billigere hos annen forhandler, men følte servicen var bedre hvor jeg kjøpte og de er rett ved der vi har hytte. Import er egentlig uproblematisk. Fikk handlet uten mva. slik at jeg ikke måtte legge ut svensk mva for å få det refundert senere.
Jeg har nå kjørt bilen i en måneds tid og et par hundre mil. Må si vi er veldig fornøyde. Enormt med plass. trukket båten med den, noe som også fungerer veldig greit. Man sitter bra, også bak. Overaskende mye plass på rad 3.
Men enig i at den er alt for dyr i Norge.
Sitat fra: BHKR på mandag 01. juli 2024, klokken 14:46I grunn ikke noe spesielt. Volvo godkjenner alle som ønsker å avbestille. Prisreduksjon var ikke et alternativ, så da var valget enkelt. Må signere på et skjema som bekrefter avbestilling.
Sitat fra: BHKR på mandag 01. juli 2024, klokken 13:04Da har jeg avbestilt min EX90. Tror bilen blir vanvittig bra på sikt, så da tenker jeg at jeg bestiller ny EX90 om et år ( 2026 mod)