Får ofte blikk når jeg skal begynne å kjøre/lukeparker pga masse lyd fra bremsene/hjula, så klagde på det samme når min bil var inne for garantireparasjon nå nettopp.
Ble forklart av teknikker at designet var slik at det ville bli lyd dersom en vred på ratt mens en hadde brems på, dette kunne de ikke gjøre noe med. Testa ut det selv og hører lyd ved stillestående om bremsen er aktivert (også parkbrems), lyd forsvinner dersom jeg slipper brems og vrir på ratt i stillestående/krypfart.
Dersom det kom lyd ved typisk kø-kjøring (uten bruk av ratt slik som en gjør ved lukeparkering) så skal det ikke være lyd og fikk derfor beskjed om å ta kontakt om jeg opplevde det.
Ble forklart av teknikker at designet var slik at det ville bli lyd dersom en vred på ratt mens en hadde brems på, dette kunne de ikke gjøre noe med. Testa ut det selv og hører lyd ved stillestående om bremsen er aktivert (også parkbrems), lyd forsvinner dersom jeg slipper brems og vrir på ratt i stillestående/krypfart.
Dersom det kom lyd ved typisk kø-kjøring (uten bruk av ratt slik som en gjør ved lukeparkering) så skal det ikke være lyd og fikk derfor beskjed om å ta kontakt om jeg opplevde det.

