meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Mazzbot

#1
Sitat fra: casall på ons 07. sep 2022, kl. 10:00
Sitat fra: Mazzbot på ons 07. sep 2022, kl. 07:39
Sitat fra: ndrsone på ons 07. sep 2022, kl. 07:16
Sitat fra: Mazzbot på ons 07. sep 2022, kl. 06:18
Hentet ut ny bil igår 6.9 , helt fantastisk bil . Jeg kan bekrefte at jeg fikk følgende

7.5m kabel type 2
Nødlader
Hattehylle
Folie nede på bakre dør ved hjul

Ikke skvettlapper?

Beklager det glemte jeg å skrive- skvettlapper foran

Gratulerer! Hentet også ut i går.

Hvor i landet hentet du? Tysk bil?

Kina bil - levert Kristiansand , kjørte direkte hjem til Bergen .
#2
Sitat fra: ndrsone på ons 07. sep 2022, kl. 07:16
Sitat fra: Mazzbot på ons 07. sep 2022, kl. 06:18
Hentet ut ny bil igår 6.9 , helt fantastisk bil . Jeg kan bekrefte at jeg fikk følgende

7.5m kabel type 2
Nødlader
Hattehylle
Folie nede på bakre dør ved hjul

Ikke skvettlapper?

Beklager det glemte jeg å skrive- skvettlapper foran
#3
Hentet ut ny bil igår 6.9 , helt fantastisk bil . Jeg kan bekrefte at jeg fikk følgende

7.5m kabel type 2
Nødlader
Hattehylle
Folie nede på bakre dør ved hjul
Skvettlapper foran
#4
Sitat fra: casall på man 05. sep 2022, kl. 11:57
Henter ut min LR i morra. På endelig faktura står det at kilometerstand er 30km. Er dette standard eller bare noe de setter?

Det står det også på min faktura - tipper det er standard . Langt fra fabrikken i Kina til kaien
#5
Model Y / Sv: Skjoldete lister - mulig etter vask
lør 03. sep 2022, kl. 07:20
Sånt skjer når man vasker bilen i vaskemaskin - for sterke kjemikaler som blir liggende for lenge og ikke spylt av . Vask bilen selv så har man mye bedre kontroll .. Det kalles alkalisk Brann
#6
Model Y / Sv: Slitasje i dørkarmen til bakdørene
tor 01. sep 2022, kl. 17:44
Jeg skal legge folie der når jeg henter min Y på tirsdag
#7
Weser Highway har vært innom Kristiansand - Stavanger - Bergen og er på vei til Trondheim . Jeg har fått utlevering 6 september i Kristiansand 😊
#8
Sitat fra: Mazzbot på tir 02. aug 2022, kl. 15:28
Det er dessverre ikke mulig fra Tesla , med mindre noen henter ut bilen og selger den til deg .

Her må jeg sitere med selv , det var visst mulig , måtte bare snakke med riktig person i Tesla 😂
#9
Sitat fra: geear på tor 18. aug 2022, kl. 19:29
Hvit/sort/19" bestilt med krok, den 17. juni. Fikk tidlig september-estimat, så har det vært 20. nov til 24. des eller noe sånt i et par uker, og nå ble det plutselig 18. til 30. sept igjen. Ingen VIN. Varierer altså med et helt kvartal.

Jeg bestilte 16 juni svart/svart/ 20 hjul . Har hatt 9 nov-24 des nesten siden jeg bestilte .. Føler meg lurt av Tesla til å velge 20 felger fremfor 19 .
#10
Noen som har fått VIN fra Berlin med 20 induction felger ?
#11
Sitat fra: Stjernemix på man 15. aug 2022, kl. 20:25
Og der korta vinduet seg ned ytterligere.
Plutselig dukka VIN opp. XP7!

XP7 er Berlin !! Spennende 😃
#12
Sitat fra: Stjernemix på man 15. aug 2022, kl. 20:25
Og der korta vinduet seg ned ytterligere.
Plutselig dukka VIN opp. XP7!

Hva har du bestilt og når ?
#13
Sitat fra: philip lauritzen på lør 13. aug 2022, kl. 16:24
I just checked my EDD again. It has now changed to 23 aug-12 sep.

I cant understamd how tesla does not have a better system of calculating this.

Its quite easy.

Make the car, put it on a boat with a ETA in a belgian harbor, add 10 days to the date and pit it in the buyers app.  95% of the time that would be correct plus/minus 5 days.

Jeg har hatt 9 nov - 24 des siden slutten av juni .
#14
Sitat fra: KjellAtleJohnny på tor 04. aug 2022, kl. 15:07
Tesla ringte nettopp for å forhøre seg om forsikring og slikt. De antok at bilen ville bli levert innen første uken i september. Er på vestlandet.

Gleder meg.

Vet du hvilken båt bilen kommer med ?
#15
Sitat fra: Elbrom på søn 07. aug 2022, kl. 20:09
Jeg bestilte Y LR i februar.  Presiserte at jeg skulle ha tysk bil. Hvit med 20" og sort interiør. Har fått leveringsdato 20aug-10sept. Har fått vin. Er det mulig å sjekke ut fra Vin hvor bilen faktisk kommer fra?

Ja , har du vin som begynner med LRW eller XP7 ?
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA