Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - latigo

#1
Tesla / Sv: Misfarging av skjerm (Model S/X)
onsdag 01. april 2020, klokken 14:43
Gul stripe dukka opp i dag (bilen har stått stille i garasjen i ca ei veke). Kva er prisen tesla tar for å fikse med sånn uv-lys? Er det lurt å ta med ein gong eller vente til det blir verre? (Bilen er 4.5 år, 120kkm.)
#2
Har nokon ein anbefaling for kjøp av nye hjulmuterar (type etc.) ?
#3
Er det nokon som har prøvd å ta service og reparasjonar andre stader enn hos Tesla? Teslanytt har t.d. rabattavtale med Bilexperten Bosch i Oslo på service, bremseservice, ac-service etc.
#4
2015 S70D ved 100kkm: ingen merkbar reduksjon i rekkevidde i det siste, men betydeleg raskare nedtrapping av superladarhastigheit: ca 60kW ved 50% soc, mot ca. 75kW tidlegare. Gav bismak på europaturen i sommar.
#5
Model S 2013 - 2022 / Sv: 10% reduksjon på 85kWh-batteriet...
onsdag 10. juli 2019, klokken 17:59
Sitat fra: Fastlane83 på onsdag 10. juli 2019, klokken 17:45
Jeg testet ladehastighet på supercharger i dag. 67 kw med 38% SOC. 85D fra 2015. Det er lavere hastighet enn tidligere😳. Er det noe håp om å få en forklaring fra Tesla på hvorfor de har gjort dette? Evt at det kanskje er en midlertidig reduksjon mens de undersøker andre ting?

2015 70D med 99kkm: ca 60 kW ved 50% soc idag (etter 2.5 t kjøring i 15-20C). Meiner det var over 70 kW før ved denne soc. Gler meg litt mindre til langturen verkeleg startar. (Eg veit at tråden handlar om 85kWh, men 70 har vel same celler?)
#6
Sitat fra: Muffinman på mandag 01. juli 2019, klokken 14:30
Da har vesla sittet i Cybex Sirona en stund og har etterhvert rukket å bli nesten fire år :)
Det betyr at beinplassen begynner å bli i minste laget, og det er på tide med en litt mer romslig stol. Ønsker fortsatt å ha henne bakovervendt. Tenkte å få handlet i løpet av kort tid - noen tips?

BeSafe iZi Modular byggjer ganske lågt i setet slik at det ikkje blir altfor vanskeleg å manøvrere arvingen inn, og kan brukast til hen er 105 cm høg. (Cybex Sirona 98cm?)

https://www.jollyroom.no/bilstoler/bilstoler/vendbare/besafe-izi-modular-i-size-bilstol-metallic-melange?gclid=Cj0KCQjw3uboBRDCARIsAO2XcYDz44wctkVOWNOTyNv1eyZutbJbqJOtG3pt-_U-sSJsTh3JG4DmDNkaArraEALw_wcB
#7
Må skifte MCU her òg (2015 S70D, 96kkm, sw 2019.4.2), begynte som ts skildrar, midtskjerm meir og meir ustabil. Svart midtskjerm nebbenes-trondheim i påska, svart skjerm + speedometer viste miles per hour Alvdal-Trondheim. Good times. 
#9
Scener frå Trondheim: Midt i desember 2018: feilmelding på 12V batteri: Første ledige time i starten av februar booka. Starten av januar 2019: Bilen kjem tilbake frå garantiutløpstest hos NAF med småtteri for utbetring: Ikkje mogleg å samkjøre med timen i februar. Første moglegheit i starten av april 2019. Litt seinare i januar 2019: Pokker, eg glømte å bestille 100k-service samtidig. Eg må diverre ha eigen time til dette òg, første moglegheit i midten av mai 2019. Så 1) sorry for at eg fyller timeplanen i Trondheim og 2) her ser det ut til å gå i utforbakke fort!  :( (eg kan bruke bilen i mellomtida, så ingen krise for meg)
#10
Første ledige time for (80k)-service i Trondheim bestilt idag var slutten av september. Eg ønska meg starten av september, men inga krise - om dei får det unnagjort etter avtalen.
#11
TMS Hjul, dekk og felg. / Sv: En liten dekk- og felgguide
tirsdag 06. februar 2018, klokken 08:42
Takk for svar, folkens. Internett veit alltid best  :) (Det var forresten med ein skadegaranti på dei nye dekka her, sjølv om eg glømte tocn-rabatt/avtale i farta)
#12
TMS Hjul, dekk og felg. / Sv: En liten dekk- og felgguide
mandag 05. februar 2018, klokken 08:55
OK, dette er diskutert under humor og kanari (https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=36774.0), så det er sikkert eit veldig dumt spørsmål: Før jul gikk trykket i det eine framdekket ned og etter å ha fyllt opp 2-3 gongar dro eg på ei "dekksjappe" (seriøs merke-dekksjappe, altså) for å få det sjekka. Det står sikkert ein splint i dekket, sa dei. Åjoda, etter sjekk ringte dei og kunne fortelje at det stod ein splint på innsida av dekket, såååå langt ut på kanten at det ikkje gikk å lappe. Og ettersom eg har firehjulstrekk ville dei anbefale på det sterkaste å bytte minst to dekk. Dei hadde heller ikkje Hakka R2 på lager, så det måtte bli Continental om eg ikkje ville vente. Så no kjører eg med Continental (mønsterdybde 8mm+) framme og hakka R2 (mønsterdybde ca 6mm) bak. Er dette skadeleg eller uheldig på nokon måte? Fikk eg gode råd, eller blei eg lurt?
#13
Berkåk (20 stalls) opnar før jul, seier the TeslaBjørn

https://www.youtube.com/watch?v=l5phi7UejCI

#14
Sitat
Hvis du trykker på "Details" på supercharge.info, så står det 20 stalls.
Damn! Det må jo bli den største i Trøndelag? Rart at ingenting (?) er nemd i pressa om dette?
#15
supercharge.info seier bygging er i gang på Berkåk. Nokon som har foto derfrå, eller veit noko meir om denne (antall stalls etc.)?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA