1
e-Golf / Sv: Navigasjon SW-feil på alle E-Golfer? - Det innrømmer forhandleren!
« på: Torsdag 21. Mai 2020, klokken 13:53 »
Tyske ingeniører har ofte stor misforstått integritet. Man skal ikke si at noe er feil med deres produkt. - Det skal de oppdage selv - om noe blir gjort? Ofte når man påpeker feil til tyske ingeniører, så går de i "vranglås".
Jeg trodde at ved "diesel-skandalen" hadde lederne i VAG "røsket opp"?
Jeg har vært tidligere utstasjonert i 2 år i tysk industri, så dette er min erfaring.
- Trodde at dette var endret nå, etter hele 3.år med E-Golf siden jeg helt fra begynnelsen har påpekt SW-feilen (som ikke var på E-UPen).
Ellers om ACC:
Det er kø-detektorer til Veitrafikksentralene som ofte forstyrrer radaren i ACC. De er breibåndet og "metter" mottakeren, slik at ACC blir koblet ut. Dette er doppler-radarer og de kan motta stasjonære objekter som i amplitydenivå er mange ganger sterkere enn kjøretøyet foran.
Heldigvis er dette en "passert teknologi". Har ikke vært borte i oppgraderte tunneler som har koblet ut ACC.
Jeg trodde at ved "diesel-skandalen" hadde lederne i VAG "røsket opp"?
Jeg har vært tidligere utstasjonert i 2 år i tysk industri, så dette er min erfaring.
- Trodde at dette var endret nå, etter hele 3.år med E-Golf siden jeg helt fra begynnelsen har påpekt SW-feilen (som ikke var på E-UPen).
Ellers om ACC:
Det er kø-detektorer til Veitrafikksentralene som ofte forstyrrer radaren i ACC. De er breibåndet og "metter" mottakeren, slik at ACC blir koblet ut. Dette er doppler-radarer og de kan motta stasjonære objekter som i amplitydenivå er mange ganger sterkere enn kjøretøyet foran.
Heldigvis er dette en "passert teknologi". Har ikke vært borte i oppgraderte tunneler som har koblet ut ACC.