Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Engevi

#1
BMW i3 / Sv: Ting jeg lurer på.
mandag 20. mars 2017, klokken 20:06
Hei, hvordan er det med justering av ladestyrke på panelet i bilen. Fungere justering av ladestyrke uavhengig av hvilken "ladekladd/lader" som brukes? Eller fungerer justering kun ved bruk av orginal kladd/lader??
#2
BMW i3 / Sv: Nye lynladere
fredag 03. mars 2017, klokken 13:37
Begrensning er 50Kw ???
#3
Min første i3 60 ah (solgt 2/3-17) har gått 43 000 km med kun en feil rettet på garanti (sirkulasjonspumpe kjøling). Meget fornøyd med den  :+1: :D

Tar sikte på et min Nye i3 94ah fungerer like bra 8)
#4
BMW i3 / Sv: Ting jeg lurer på.
fredag 03. mars 2017, klokken 11:33
Noen som vet hvilket batteri og type som sitter i fjernkontrollen til bilen ???
#5
BMW i3 / Sv: Når får vi bilene våre?
onsdag 01. mars 2017, klokken 13:12
Bestillt 94 ah 12.01.2017
Prod. Uke 05
Levert 02.03.2017 :D
#6
BMW i3 / Sv: Drivetrain Error
tirsdag 20. desember 2016, klokken 16:58
Jepp, det stemmer
#7
BMW i3 / Sv: Drivetrain Error
mandag 19. desember 2016, klokken 22:22
Hei, fikk drivetrain error på min i3 og bilen ville ikke ta lading. Var inne på verksted og de ville reinnstallere softwaren. Fikk bilen igjen og drivetrain error kom tilbake etter 4-5 km. Ny time på verksted og det viser seg at en sirkulasjonspumpe er defekt. Sikkert i forbindelse med kjøling av batterier antar jeg. Da feilen var tilstede opplevde jeg at kjøleviften gikk med høy hastighet kort tid etter kjøring. Bilen ville heller ikke ta lading, som sikkert er for å beskytte batteriene mot overoppheting når sirkulasjonspumpe er defekt vil jeg tro. Etter bytte av pumpe har bilen og lading fungert helt fint
#8
Fikk telefon fra BMW verkstedet i dag og de mener at det er en pumpe for kjølevæske som er defekt. Må bestilles fra Tyskland. Det høres riktig ut da kjøleviften gikk mye. Det kan også være årsaken til at bilen ikke tok lading, da det kan være en innebygget sikkerhetsfunksjon at lading ikke er mulig når kjølesystemet ikke fungerer. Kjedelig at den ryker etter bare 35000 km
#9
Har ikke gått tidligere, ihvertfall ikke ofte. Problemet nå etter feil mld er at bilen ikke vil lade og viften begynner å gå med full styrke
#10
Var inne hos BMW denne uken for sw re-installering uten suksess
#11
Noen som er kjent med feilmeldingen "drivetrain"??
#12
BMW i3 / Sv: Hvordan spesifiserer du din BMW I3?
fredag 14. mars 2014, klokken 23:06
Hei, vil anbefale å velge Harman Kardon. Jeg valgte ikke det og orginal anlegget er helt greit, men hvordan er det vel ikke med 9 høytalere og med egen subwoofer :-)

Burde også tatt city anti kollisjons pakken. Denne pakken er billig og fort spart inn igjen når en unngår kjedelig sammenstøt.

Valgte suit og det er jeg virkelig glad for. Skikkelig premium :-)
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA