Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Mr_Jack

#1
e-208 / Sv: MyPeugeot app fungerer ikke
mandag 27. september 2021, klokken 20:30
Det viste seg å være et problem med min bil. Snakket med en hyggelig kar på MyPeugeot kundeservice på tlf. nr. 22003380, og etter litt frem og tilbake og noen screenshots sendt inn til PSA osv. ble det etter noen dager løst ved at PSA sentralt oppdaterte et eller annet på bilen trådløst, slik jeg forsto det.

Nå virker appen :+1: Men den er litt treig.
#2
e-208 / MyPeugeot app fungerer ikke
tirsdag 07. september 2021, klokken 02:18
Jeg får ikke MyPeugeot-appen til å virke :/ Kjøpte bilen brukt i sommer. Har mine tvil om at eier av bilen før meg benyttet seg av appen.

VIN-nummer er lagt inn, bilen kommer opp på skjermen, bilens programvare er oppdatert, men jeg får ikke informasjon om lading og jeg får ikke startet klimaanlegget fra appen. Den ser ikke ut til å ville oppdatere seg, og har hengt seg opp på dagen etter at bilen ble kjøpt. Det rare er at kjøreturene blir lagret, og kilometerstanden oppdateres..

Noen som har tips til hvordan jeg kan få dette til å virke, før jeg drar til forhandler?
Skulle gjerne ha kunnet se batteristatus, og skru på varmen nå som høsten kommer.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA