Det går nok bra med litt småtesting, men om det ikke er alt for strevsomt er det heller ikke dumt å fylle på med litt vann om motor og slikt skal kjøre. IGBT-modulen (Traction Inverter Module) er nok den som genererer mest varme, og er klemt mot bakplata med kjølepasta melom.
Vi får gjøre en vurdering på det
Når viftene kicker inn er et mysterium for meg også. Vi har kun opplevd det en gang, og det på "hurtigladning" i en parkeringskjeller noen mil hjemme fra. Dama ble veldig nervøs. Formotstanden til kjøleviftene tok jeg derfor ut og reparerte den for noen år siden. Jeg er usikker på om jeg postet noe om det, men mye inni der var irret vekk, spesielt var varmesikringen blåst, og ene foten på den var vel også helt borte. Det var en rimelig enkel del å reparere, men den er jo helt håpløst teit plassert, og fylles garantert med veistøv og salt veldig fort. Grei sak å skru ut dog. Sitter helt nederst under viftene med to skruer inn mot motoren, og en kabel man plugger av...
Vi får gjøre en vurdering på det
Når viftene kicker inn er et mysterium for meg også. Vi har kun opplevd det en gang, og det på "hurtigladning" i en parkeringskjeller noen mil hjemme fra. Dama ble veldig nervøs. Formotstanden til kjøleviftene tok jeg derfor ut og reparerte den for noen år siden. Jeg er usikker på om jeg postet noe om det, men mye inni der var irret vekk, spesielt var varmesikringen blåst, og ene foten på den var vel også helt borte. Det var en rimelig enkel del å reparere, men den er jo helt håpløst teit plassert, og fylles garantert med veistøv og salt veldig fort. Grei sak å skru ut dog. Sitter helt nederst under viftene med to skruer inn mot motoren, og en kabel man plugger av...