Nå er de ihvertfall ute etter mobile serviceteknikere til Sem, så da skjer det vel noe etterhvert? https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=255332503
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ToWalkOrDrive på onsdag 25. august 2021, klokken 14:01
Ahhh...godt observert....samtidig så sies det fra USA at 19" gir en mye mer komfortabel tur...men når dekk heter Hancock eller noe sånt....veldig rart de ikke spanderer mer kjente dekk på 19".
Sitat fra: Diravi på fredag 20. august 2021, klokken 23:43
Du ligger trinnet før meg, og jeg har heller ikke fått VIN.
Lånesøknaden ble automatisk godkjent av DNB, og to minutter etterpå var Teslakontoen oppdatert med at lånet var innvilget og at jeg måtte fylle ut registreringsdetaljer. Men nedtrekksvalget deres for medlåntaker fungerte ikke, så nå venter jeg på kundeservice. Og ingen VIN.
Sitat fra: Muffinman på torsdag 20. februar 2020, klokken 22:52
Ugreit at enkelte Tesla-verksteder reparerer innen 5 år uavhengig av kilometerstand, mens andre holder på slik som her. Kontrasten stikker i øynene.
Sitat fra: snappy på torsdag 20. februar 2020, klokken 13:24
Hei har en lignende sak på gang , problemer med dørhåndtak som skal skiftes av mobile service . Etter diverse frustrerende runder med Tesla og reklamasjon kjører jeg nå etter :
Jatt med og aksepter alle anslag etc - få det gjort og betal - reklamer fra godstolen på mail. Som privatperson kan du vel neppe miste rettigheter du har etter loven uansett hva du signerer.
En liten ulempe er jo at du må låne penger til Tesla mens de somler seg avgårde... får igjen 12k jeg betalte 1 November , hvilken dag som helst - iallefall fikk de IBAN info i dag:-)
Sitat fra: Espen Hugaas Andersen på onsdag 19. februar 2020, klokken 15:20Sitat fra: Muffinman på onsdag 19. februar 2020, klokken 15:08Enkelte vil nok tolke det som at de bruker pressmidler for å få deg til å godta vilkår dårligere enn minstekravene i forbrukerkjøpsloven. Det kunne vært interessant å høre hvordan en jurist vurderer saken.Det hadde vært interessant, men tror ikke det er en argumentasjon som fungerer før man har fått det fastslått av dette er definitivt reklamasjonssaker. Altså f.eks om man fikk det avklart i forliksrådet at dette er reklamasjonssaker, og Tesla fortsetter å nekte, så tenker jeg at man kan bruke denne argumentasjonen.
Fra Teslas synspunkt er trådstarter en kunde som fikk fikset bilen sin og deretter nekter å betale for seg. I en slik situasjon hadde det vært veldig rart om selskapet *måtte* fortsette å yte tjenester til kunden, med den ekstreme risikoen om manglende betaling.
Sitat fra: Muffinman på onsdag 19. februar 2020, klokken 15:08Ja, det er vanskelig å tolke det på noen annen måte når man leser den første mailen jeg fikk fra servicelederen hos Tesla Porsgrunn. Men ingen som har kontaktinformasjon til noen "litt opp i systemet" hos Tesla, så jeg kan få avklart om det virkelig er det de mener og om det er en praksis de har tenkt til å fronte offentlig/i retten.
Enkelte vil nok tolke det som at de bruker pressmidler for å få deg til å godta vilkår dårligere enn minstekravene i forbrukerkjøpsloven. Det kunne vært interessant å høre hvordan en jurist vurderer saken.