Har funne ut at det er muligheter for ca 8% rabatt ved import frå Tyskland på ny Cross Turismo, så då begynner det å bli såpass at det kan vere aktuelt å gjere dette. Garantiutvidelse til 5 år har ein ekstra kost på ca 35000, men alikavel så ender ein opp med ein prislapp for ein godt utstyrt CT 4 til ca samme pris som startprisen i Norge. I tillegg kjem det etter all sannsynlighet eit regjeringsskifte til hausten som vil gjere at avgifter i ei aller anna form kjem snikande.
Einaste X-factoren slik det er no er at levering av bil blir i oktober, og då er det såpass nær årsskiftet at det ikkje skal mange utsettelsar til før ein kan risikere å få bilen registrert i 2022, men akkurat den risikoen løper ein jo ved kjøp av nybil i Norge også.
Einaste X-factoren slik det er no er at levering av bil blir i oktober, og då er det såpass nær årsskiftet at det ikkje skal mange utsettelsar til før ein kan risikere å få bilen registrert i 2022, men akkurat den risikoen løper ein jo ved kjøp av nybil i Norge også.