Sitat fra: hELgenen på I dag kl. 09:39Folk er tydeligvis forskjellige.
Er jeg på langtur så foretrekker jeg ladere som står øde,langt vekk fra alt mulig annet. Stoppen blir aldri noe lenger enn maks 30 minutter uansett hvilken elbil jeg kjører..og da vil jeg ha 30 minutter i ro og fred. Eneste som kan være greit å ha tilgang til er toalett..
Fatter ikke at folk gidder fly inn på spisesteder eller handlesentere mens de lader. Bare støy og mas..
Er jeg på langtur er det greit å spare tid ved å spise samtidig som jeg lader. Eller handle inn til hytteturen. Dumt å bruke 3 stopp til det som kan gjøres på ett.


