Solgt
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitatNissan e-NV200 - el-varebil - kommer med ny batteripakke på 60 kwh i 2018. Bilen vil sannsynligvis få engangsavgift dersom regjeringens forslag blir vedtatt.
Sitat fra: kjekk på mandag 23. mai 2016, klokken 14:17Fikk du erstattet celle på garanti selv om det var utenfor garantibetingelsene?
Fikk dette gjort på BNH i Oslo, de satte inn "lånepakke" mens celle ble byttet, deretter fikk jeg tilbake den gamle batteripakka. Hadde vel lånebatteri i ca 4-5 uker, er 99 % sikker på at det er den orginale batteripakka som er reinstallert. BNH fikset dette på garanti på tross av at bilen hadde gått godt over 100k, topp oppfølgning fra BNH hele veien. For ordens skyld og i tråd med tema kan jeg rapportere at jeg også mistet en kapasitetsstrek ved ca. 125k
Sitat fra: satheesh.net på mandag 07. mars 2016, klokken 16:02Ai. Snodig. Er ikke aktuelt for meg å kjøpe før jeg har prøvekjørt.
Noen prøvekjøring tror jeg ikke blir mulig på en lang, lang, lang (!) stund enda. Den kommer dog på visning i april en gang og da vil reservasjonsholdere få muligheten til å komme nær bilen. Men prøvekjøring er altså ikke på agendaen. (Det kan selvsagt endre seg, men foreløpig skal den kun på utstilling.)
Sitat fra: Turist på mandag 29. februar 2016, klokken 12:44Kan jo argumentere med at faren for kødannelse generelt øker, f.eks. når mange tar turen om Ekebergtunnelen tilbake til Ryen. Da er det greit at kollektivtrafikken har prioritet der også.
Begrunnelsen for å kaste ut "elektriske motorvogner" fra kollektivfeltene på øst-/nord-/sørkanten av Oslo er stengeingen av Brynstunnelen.
Er det noen med god logisk sans som da kan forklare meg hvorfor kollektivfeltet fra Brynstunnelen til Ryenkrysset er stengt for el-kjøretøy? Det er jo ETTER Brynstunnelen (som er "proppen")
Ikke det at jeg tror det blir behov for å kjøre i Kollektivfeltet på den strekningen...... tror ikke det blir noe kø siden Brynstunnelen vil "filtrere" vekk trafikken......
Sitat fra: spigney på onsdag 24. februar 2016, klokken 14:47Har vært musestille fra Nikolai Astrup også, som er ny leder i komiteen. Gjetter det er flere Oslo-politikere som bor på vestsiden av Oslo enn på sørsiden.Sitat fra: Trond Arve på onsdag 24. februar 2016, klokken 13:18
Lurer på hvor Linda Hofstad Helleland bor,og om hun (eller mange av kompisene hennes) kjører elbil?
Nå er nok ikke dette hennes bord lengre, da hun er kulturminister.
Hun satt vel i transport- og kommunikasjonskomiteen når hun tok opp dette.
Sitat fra: jkirkebo på mandag 22. februar 2016, klokken 08:23Avstanden mellom midtpunktene på dekkene som er montert på samme aksel må være mindre enn 46 cm for å defineres som en tohjuling: http://www.bilnorge.no/artikkel.php?aid=35835
Hva med disse scooterne man ser flere og flere av som har to hjul tett ved siden av hverandre foran og ett bak, disse kan da heller ikke kjøre i kollektivfeltet?