meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - Idiot

#1
Kasko er ikke hva det en gang var. Selge det som selges kan så nå må du ha total, plus og  alt hva de enn kaller det for å ha leiebil i dekning.

Har da fått en parkeringsskade, mitt verksted er på et industriområde i gokk inntil 30min fra allfarvei. Den er også beregnet en uke på verksted.

Mitt forsikringsselskap sier det er jeg som må melde særbehov for leiebil til motparts forsikringsselskap. Jeg trodde jo noe av grunnen til at man hadde forsikring var at de tok seg av denne kommunikasjonen.

Uansett, noen som har erfaring med å få leiebil på slikt grunnlag som særbehov?

#2
Kjøpt.
#3
Polestar 2 / Polestar 2 brukt 2021 eller 2022?
tor 04. apr 2024, kl. 20:43
Hei

Da begynner det å snevre seg inn på finn.no for å finne et stk bra eksemplar.  :D

Er det egentlig noe forskjell med tanke på feil, barnesykdommer, tilbakekallinger og den slags om jeg kjøper en 2021 eller 22?

Jeg får varmepumpe med 22, andre ting?

LR DM Pilot Plus er det mer spesifikt jeg ser etter.

#4
Polestar 2 / Polestar Charge
man 01. apr 2024, kl. 09:30
Trenger man noe annet for å lade ute? Dette ser jo ut til å være alt jeg ville prioritert.
Blir prisene overkommelige med dette?

https://www.polestar.com/no/polestar-charge/

 
© 2026, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA