Jeg får min TMYRWD ila mars. Bor nå i et midlertidig hus mens leiligheten blir renovert, og blir boende her minst 6 mnd. Hvordan er det å lade bilen via stikk i garasjen? Noen som har erfaring med dette? Kommer ikke til å kjøpe ladeboks til et hus vi leier..
