Hadde bilen nå nylig på service, pga. av en ''viktig'' oppdatering og ny-forsegling av HV-batteriet (etter at en modul røk sist vinter). Så jeg regner med for dere som hadde dette problemet blir eller har blitt innkalt allerede?
Til å nevne så hadde kuldet allerede vært her i litt over en uke. Før servicen ladet bilen helt fint, var rimelig presis på angitt tid/rekkevidde den vil lade opp til. Ved varierende kulde fra -4 til -9 grader pleide jeg å få full "tank" ca. 140-160km.
Etter oppdateringen har bilen begynt å slite med å ta imot lading, det som pleide å ta før ca. 7:45t til fullt, nå tar >10:30t. Ved fulladet batteri har ikke rekkevidde blikket mer enn 60-70km, noe jeg synes er absolutt tåpelig..
Skjedd nå flere ganger at når jeg har våknet dagen etter, så har ikke bilen ladet noe i det hele tatt.. Samtidig at jeg forsikrer meg hver gang jeg forlater bilen at lyset indikerer/pulserer grønt (tar imot lading og alt er OK).
Tenkte å høre med dere som er her inne, om det er noe dere har opplevd. Før jeg evt. tar kontakt med Møller igjen, som er både lei av meg og jeg er lei av de...
Til å nevne så hadde kuldet allerede vært her i litt over en uke. Før servicen ladet bilen helt fint, var rimelig presis på angitt tid/rekkevidde den vil lade opp til. Ved varierende kulde fra -4 til -9 grader pleide jeg å få full "tank" ca. 140-160km.
Etter oppdateringen har bilen begynt å slite med å ta imot lading, det som pleide å ta før ca. 7:45t til fullt, nå tar >10:30t. Ved fulladet batteri har ikke rekkevidde blikket mer enn 60-70km, noe jeg synes er absolutt tåpelig..
Skjedd nå flere ganger at når jeg har våknet dagen etter, så har ikke bilen ladet noe i det hele tatt.. Samtidig at jeg forsikrer meg hver gang jeg forlater bilen at lyset indikerer/pulserer grønt (tar imot lading og alt er OK).
Tenkte å høre med dere som er her inne, om det er noe dere har opplevd. Før jeg evt. tar kontakt med Møller igjen, som er både lei av meg og jeg er lei av de...