Vurderer å kjøpe en ID 4, bilen passer oss ganske bra, og den nye GTX-utgaven ser jo forsåvidt bra ut samtidig som den er innenfor budsjettet.
Nå har det seg slik at en lokal forhandler har en demokjørt ID.4 1st til salgs, oppgitt kilometerstand er 6500, med det utstyret som følger med en 1st utgave. Prisen de har satt på bilen er 450,000 kroner, noe jeg syntes virket litt høyt med tanke på at den nye GTX starter på 450,000. Nå kommer det jo selvfølgelig noen kroner i tillegg om vi velger å gå for en ny bil, som tilhengerfeste og vinterdekk, samt levering. Men hva tenker dere som er mer drevne i elbil-miljøet om prisen?
Ser øvrige biler lengre sør i landet ligger rundt 420-430 for "samme bil", eksempelvis https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=216855533
Vurderer å ta en tur innom forhandler for å fiske litt etter hvor langt ned de er villig til å gå, eller om de forventer at den blir solgt fort. Men greit å høre litt først om det burde være muligheter for å prute noen lapper på prisen her.
Nå har det seg slik at en lokal forhandler har en demokjørt ID.4 1st til salgs, oppgitt kilometerstand er 6500, med det utstyret som følger med en 1st utgave. Prisen de har satt på bilen er 450,000 kroner, noe jeg syntes virket litt høyt med tanke på at den nye GTX starter på 450,000. Nå kommer det jo selvfølgelig noen kroner i tillegg om vi velger å gå for en ny bil, som tilhengerfeste og vinterdekk, samt levering. Men hva tenker dere som er mer drevne i elbil-miljøet om prisen?
Ser øvrige biler lengre sør i landet ligger rundt 420-430 for "samme bil", eksempelvis https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=216855533
Vurderer å ta en tur innom forhandler for å fiske litt etter hvor langt ned de er villig til å gå, eller om de forventer at den blir solgt fort. Men greit å høre litt først om det burde være muligheter for å prute noen lapper på prisen her.