1
Lade hjemme / Erfaring med Easee ladeboks, formidlet av Circle K.
« på: Mandag 16. Desember 2019, klokken 10:16 »
Hei
Jeg har tenkt frem og tilbake om hvor jeg skulle kjøpe lader.
Jeg tenkte da når Circle K kommer med et tilbud med nedsatt pris på Easee at nå slår jeg til.
Da får jeg et stort firma med muskler og en kundeservice som funker.
På Torsdag fikk jeg laderen og siden da har jeg 2 ganger klart å lade.
Systemet er jo slik at man kan lade på 3 måter;
1. Direkte fra lader bare ved å plugge i kabel
2. V.h.a. app Circle K Charge ( som også brukes for hurtiglading)
3. V.h.a ID-brikken som følger lader
På Torsdag ringte jeg Circle K og de skylte på nettverket til laderne.
Jeg klarte allikevel å lade en gang v.h.a appen. De 2 andre metodene virket ikke
På fredag gjentok det seg og jeg ble fortalt at de skulle fikse så jeg kun kunne lade direkte mens de fant ut av det andre. Etter utallige telefoner frem og tilbake så skulle de få produsent til å fikse dette. Jeg skulle bare vente et par timer. Det skjedde "selvsagt" ikke. I går klarte jeg en andre gang å lade med app , de 2 andre virket ikke
Den appen er veldig rar for den gir ingen feilmelding , den bare insistere på at det lades. Altså den kommuniserer ikke med bil/lader tydeligvis.
Jeg har nå gitt Circle K 2 muligheter i løpet av dagen.
1. fikse det så alle 3 metoder virker ( spesielt 1 og 3)
2. hente lader og kople ned alt de har gjort
Nå får vi se hva som skjer. Dere får beskjed.
Er det noen som har erfaring med dette? Er det bare meg?
Jeg har tenkt frem og tilbake om hvor jeg skulle kjøpe lader.
Jeg tenkte da når Circle K kommer med et tilbud med nedsatt pris på Easee at nå slår jeg til.
Da får jeg et stort firma med muskler og en kundeservice som funker.
På Torsdag fikk jeg laderen og siden da har jeg 2 ganger klart å lade.
Systemet er jo slik at man kan lade på 3 måter;
1. Direkte fra lader bare ved å plugge i kabel
2. V.h.a. app Circle K Charge ( som også brukes for hurtiglading)
3. V.h.a ID-brikken som følger lader
På Torsdag ringte jeg Circle K og de skylte på nettverket til laderne.
Jeg klarte allikevel å lade en gang v.h.a appen. De 2 andre metodene virket ikke
På fredag gjentok det seg og jeg ble fortalt at de skulle fikse så jeg kun kunne lade direkte mens de fant ut av det andre. Etter utallige telefoner frem og tilbake så skulle de få produsent til å fikse dette. Jeg skulle bare vente et par timer. Det skjedde "selvsagt" ikke. I går klarte jeg en andre gang å lade med app , de 2 andre virket ikke
Den appen er veldig rar for den gir ingen feilmelding , den bare insistere på at det lades. Altså den kommuniserer ikke med bil/lader tydeligvis.
Jeg har nå gitt Circle K 2 muligheter i løpet av dagen.
1. fikse det så alle 3 metoder virker ( spesielt 1 og 3)
2. hente lader og kople ned alt de har gjort
Nå får vi se hva som skjer. Dere får beskjed.
Er det noen som har erfaring med dette? Er det bare meg?