Hei,
Lurte på om dere har erfaringer med at service ikke blir registrert på Hyundai sine sider for servicehistorikk, eller at det bare tar veldig lang tid før det registreres?
Hadde første service på min Kona Electric 2020 i midten av april, fortsatt er det denne meldingen på sidene deres uten endring over 1 måned senere.
Jeg spurte om servicehefte på bil da den ble kjøpt, og selger skrøt av at den slags var gammeldags og idag er det kun digitalt som gjelder. Dette er helt OK for meg, men da burde jeg vel også få tilgang til servicehistorikken på et vis (uten å ta vare på gamle fakturaer i en årrekke)? Jeg etterlyste forøvrig historikk fra verksted som utførte service, eneste svar var at disse sidene ble oppdatert ca. 1 gang pr. måned..
Lurte på om dere har erfaringer med at service ikke blir registrert på Hyundai sine sider for servicehistorikk, eller at det bare tar veldig lang tid før det registreres?
Hadde første service på min Kona Electric 2020 i midten av april, fortsatt er det denne meldingen på sidene deres uten endring over 1 måned senere.
Jeg spurte om servicehefte på bil da den ble kjøpt, og selger skrøt av at den slags var gammeldags og idag er det kun digitalt som gjelder. Dette er helt OK for meg, men da burde jeg vel også få tilgang til servicehistorikken på et vis (uten å ta vare på gamle fakturaer i en årrekke)? Jeg etterlyste forøvrig historikk fra verksted som utførte service, eneste svar var at disse sidene ble oppdatert ca. 1 gang pr. måned..