Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - Johan99

#1
Partner/Tepee/Berlingo / Batteri prosentvisning?
lørdag 30. mai 2020, klokken 08:11
Det er eit minus at "tankmålaren" er så upresis. Med prosentvisning kan ein nok køyre lengre fordi ein lettare ser når det er tomt. Det finnes appar som viser batteridata på mange bilar, men før desse bilane må det nok være ein generell app. Eller ODB-dings.
Det nærmaste eg finn er EVbatmon for IMIEV,Ion og CZero. http://evpositive.com/evbatmon-for-imiev/ . Dei skal vel ha liknande teknologi... Er det nokon som har tips her..?
#2
Ampera-e/Chevrolet Bolt / Framkommelegheit på vinterføre?
tirsdag 15. oktober 2019, klokken 16:33
Heisann, eg skriv for nabokona som spør meg til råds om elbil.
Ho slit med å velge mellom Ampera og andre med bra rekkevidda. Ho liker Ampera og kjennner til svakheit med lading og ev rekkevidde på vinter. Mi oppfatning er at dei fleste elbilar er bra på vinterføre, men ho syntes den spann lett på asfalt. - Så derfor håper eg nokon her kan svare. - Klarer den bakkar på snøføre, er den stabil, korleis er antispinn o.l.?
#3
Thule takstativ med Seasucker sugekoppar. Til bilar uten takstativ.  Kr. 2000,-
Finn annonse med foto ligg her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=146606192
- Off season, men grei pris :)
#4
"Nye" TH!NK City produsert fra 2008 - 2012 / Risikabelt kjøp..?
søndag 11. november 2018, klokken 16:12
Heisann, såg på denne som eit hobbyprosjekt, men risken er gjerne større enn førsteinntrykket..?
Bilen ladar ikkje, så tidlegare godt battteri har stått tomt sidan mai. - Då er gjerne lithiumbatteri skada..?
Einaste alarm er 12V-batteri.
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=133476746
Er det nokon som kan gi innspel. - Både på dette og og Think City generelt?

#5
Model 3 / Bakkeklaring
lørdag 07. juli 2018, klokken 08:13
Har etter kvart innsett at M3 kan bli min neste bil, og la inn reservasjon :)
(Reserverte Niro også, viss det skulle bli den er det av praktiske grunnar..)

Køyrer ein del skogsvegar for å kome til fjells, så bakkeklaring betyr ein del.
BMW I3, som eg har no går fint på slike veiar. Den er 140 mm under, faktisk samme som M3. men M3 har overheng framme, og 30 cm lengre akselavstand.
Det blir ikkje fullt så greit, men kanskje OK..? - Tar gjerne innspel, samanlikning med andre bilar e.a. Kva med lasta bil, osv.
#6
Min far kjøpte Partner Electric i fjor haust. Han er generelt happy med den, men har ein periodisk feil som verkstad ikkje finn.
Ein gang i månaden eller deromkring stoppar bilen, uten varsel. Raude lampar og diverse, men har ikkje eksakt info der. Sist sto det "Engine not.."
Etter restart er alt OK, lenge. Han har garanti, men feilen må finnast..
Eg lurar på om det kan vere dårleg kontakt, sikkerheitsfunksjon e.l. Den skal vel ikkje stoppe på dørbrytar f.eks..? Nokon som har erfaring med desse?
#7
Døtra til ein kjenning parkerte scooteren i garasja straks ho fekk den. Etter 190 km og tre år lagring var blybatteria defekte.
Har testa scooteren med 44 stk. NIMH celler frå Vectrix. Slik går den 28 Km med stor mann på. Kjøpar må enten bytte batteria, eller ta ansvar for løysinga med NIMH sjølv. (Feste godt, og isolere godt elektrisk)
Scooteren er i fin stand, virkar som bra kina-kvalitet. Rosa metallic.
3000 Kr, med NIMH?
#8
2 stk batterimodular frå 2015 Nissan Leaf.
Bil krasja etter 5000 Km. Øvrige modular er gjenbrukte og testa til full kapasitet.
Kr. 2000,-
#9
Avansert: Batterier og Lading / Etterbruk av NIMH batteri
mandag 11. januar 2016, klokken 21:49
Heisann, lurer på om nokon har innspel til bruk for desse batteri. - Eller sjølv har bruk for dei.
Har nettopp bygd om min Vectrix elscooter til Lithium. 18 batterimoduler frå Leaf gjorde susen.

Det gamle batteriet består av 102 stk 27 Ah NIMH celler i serie.
Batteriet hadde tapt seg, software viste 18 Ah. Fann 3 celler med 0V, har ikkje testa kapasitet for resten, men spenning er ganske lik etter 4 md lagring.
Det eg vurderer er å bruke resten som batteri for solcelle på hytte. (Seriekople 10 celler til 12 V, og parallellkople slike grupper til eit større batteri.

- Men oppfattar det slik at NIMH kan være vanskeleg å lade rett?
- Tenker at med parallelle 12V batteri blir det mindre viktig at alle celler har god kapasitet (?)

Fint viss nokon har innspel. Eventuelt har bruk for batteria.
#10
Elektriske utfordringer / Brukte Leaf-batteri ?
torsdag 04. september 2014, klokken 21:26
Har ikkje Leaf, men ein Vectrix El-scooter. Denne har 20 kW / 28 HK motor og NIMH batteri.
Ser på web at mange bygg om til lithium ved hjelp av moduler frå Leaf. Virker som dei nødvendige 18 modulane kan skaffast frå utland, for bortimot 15 000,-  Omtrent det sykkelen er verdt..
Så; finnes det brukte Leaf-batteri, f.eks frå krasja bil?
Mulig dette er spesialavfall som ikkje blir solgt?
#11
Broderen kjøpte ein El-scooter Q-bike for 4 år sia.  "ulike namn etter kven som sel".
Scooteren har gått 5500 km. Bytta lader for to år sia, men no er batteria kaputt. Skal nok virke med nye batteri, men det virkar som det går med 3-4000 til dette.
(48V, 36 Ah)
Rusta ramme og dårlege støtdemparar, men OK teknisk. Gode dekk og ny ladar. Bagasjeboks frå Biltema.
Scooteren er i utgangspunkt vraka, men tar gjerne innspel til billige batteri, eventuelt om nokon treng delesykkel. Finnes det ein forhandlar no?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA