Jeg og en annen Nissan-eier har fått samme epost samtidig. Den sier bl.a.
For å kunne fortsette å bruke You+Nissan-portalen og tilkoblede tjenester (NissanConnect EV og NissanConnect med smarttelefonappene dine), må du oppdatere passordet ditt. Vi ber deg derfor om å bytte passord innen 5 dager.
Bruken av kort frist for å stresse folk er typisk for slik svindel. Linken de vil vi skal bruke går via AWS til et domene som også virker suspekt, og ikke det man ender på om man søker etter "you+nissan".
Ikke trykk på lenken, og slett mailen. Har du alt trykka på den og logga inn, ta kontakt med Nissan.
For å kunne fortsette å bruke You+Nissan-portalen og tilkoblede tjenester (NissanConnect EV og NissanConnect med smarttelefonappene dine), må du oppdatere passordet ditt. Vi ber deg derfor om å bytte passord innen 5 dager.
Bruken av kort frist for å stresse folk er typisk for slik svindel. Linken de vil vi skal bruke går via AWS til et domene som også virker suspekt, og ikke det man ender på om man søker etter "you+nissan".
Ikke trykk på lenken, og slett mailen. Har du alt trykka på den og logga inn, ta kontakt med Nissan.