Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - Helgetur

#1
Leaf 2010-2017 / 2016 Leaf 30 nekter å kjøre.
onsdag 10. august 2022, klokken 20:31
Leafen har blitt litt snurt i ferien då den har stått masse stille. Eg tenkte det var 12v-batteriet som streika. Etter lading er det på 12,08v når bilen er i gong. Dropper til 11,8v når eg skruer på fjernlys/ledbar.
Er det batteriet som er for svakt som lager desse feilmeldingane? Har kopla 12v batteriet heilt i frå i ein time før eg prøvde på nytt. Har ikkje prøvd å slette feilmeldingane enno. Nokon tips?
#2
EQV - Vito Electric / Artikkel om EQV-konsept
tirsdag 27. august 2019, klokken 10:38
https://www.tv2.no/a/10458577/

8-seters elbil frå Mercedes
#3
Brukererfaring Ladeutstyr / Feil ved bruk av 32A ladeledning
mandag 13. mars 2017, klokken 12:15
Hei,

Eg fekk med ein ladeledning ved kjøp av vår Nissan Leaf i fjor. Kabelen er specca til 32A. Eg har brukt den på 32A offentleg ladestasjon med hell. Men dersom eg brukar den på 16A ladestasjon, har den ved to forskjellige ladestasjonar ikkje fungert. Den eine stasjonen gjekk sikringen på, den andre nekta å starta ladinga.  Bilen er klargjort for 32A lading.

Kva er gale her? Bil eller kabel?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA