Jeg var lovet 1500km fri Supecharger lading, dersom en venn benyttet seg av min Referral link, når han bestilte ny Telsa. Den ble benyttet og min Tesla app viste at jeg hadde fått 1.500 fri Supercharger km. På min Tesla konto står det at jeg har henvist en venn 19.5 2019 som hentet ut sin bil 26. august 2019.
På min konto står det ikke at jeg har er tildelt fri km, men tenkte det må være feil. Overraskelsen var stor da jeg fikk faktura for bruk av Superchargere i oktober Kontaktet Tesla gjennom chattefunksjonen.
Tesla opplyste at jeg ikke hadde fått noen premie, ingenting var registrert. Etterhvert ser de at min venn har kjøpt Tesla og har fått referral link fra meg. De forklarer at det må ha skjedd en registrerings feil. Dette kunne ikke Tesla support fikse og ble bedt om må sende en mail til konto support - fikk email adressen. Sender mail og får vite at oppgitt mailadresse bare kan benyttes av Tesla ansatte. Prøver en annen oppgitt mailadresse og får straks en hyggelig "robotmail" som forteller at min sak skal behandles så fort som mulig.
I dag er over en måned siden jeg kontaktet support, har skrevet flere mailer. På fredag fikk jeg ny faktura for bruk av Superchargere.
Det hele er en vits - ikke får jeg registrert premie for utført slagsreklame. Ikke er det mulig å få rettet feil opp feil gjort av Tesla. Kundene må jeg betale faktura for ikke å bli utstengt for bruk av Superchargere.
Har ingen tro på at Tesla refunderer noe som helst og de 1.500km kan jeg se langt etter. Kundersrviece - det er ..... det
På min konto står det ikke at jeg har er tildelt fri km, men tenkte det må være feil. Overraskelsen var stor da jeg fikk faktura for bruk av Superchargere i oktober Kontaktet Tesla gjennom chattefunksjonen.
Tesla opplyste at jeg ikke hadde fått noen premie, ingenting var registrert. Etterhvert ser de at min venn har kjøpt Tesla og har fått referral link fra meg. De forklarer at det må ha skjedd en registrerings feil. Dette kunne ikke Tesla support fikse og ble bedt om må sende en mail til konto support - fikk email adressen. Sender mail og får vite at oppgitt mailadresse bare kan benyttes av Tesla ansatte. Prøver en annen oppgitt mailadresse og får straks en hyggelig "robotmail" som forteller at min sak skal behandles så fort som mulig.
I dag er over en måned siden jeg kontaktet support, har skrevet flere mailer. På fredag fikk jeg ny faktura for bruk av Superchargere.
Det hele er en vits - ikke får jeg registrert premie for utført slagsreklame. Ikke er det mulig å få rettet feil opp feil gjort av Tesla. Kundene må jeg betale faktura for ikke å bli utstengt for bruk av Superchargere.
Har ingen tro på at Tesla refunderer noe som helst og de 1.500km kan jeg se langt etter. Kundersrviece - det er ..... det