Er i dag eier av den gamle utgaven av E-nv200, og var selvsagt nysgjerrig på 40kwt-utgaven.
Dette er nå testet, og deler resultatene med meg:
Bykjøring: 240km
Motorvei, max 80km/t : 230km (gammel modell kommer 130km*)
Motorvei, følge fartsgrensen: 180km
Motorveitesten gjorde jeg ved å kjøre Porsgrunn-Torp tur/retur 2ganger.
En gang i 80, og en gang i 100-110.
AC har vært i bruk på alle testene, og jeg kjørte en 7-seter med 3 passasjerer med på testen.
Dekktrykket ble kontrollert, og fylt til 2,9bar før testen (det som er oppgitt for denne bilen)
Eco-mode har også vært i bruk hele tiden.
Testen ble foretatt fredag 27.Juli (årets varmeste dag)
*Til sammenlikning kjører jeg denne bilen til daglig som 2-seter.
Dette er da den gamle utgaven med mindre batteripakke.
I 80km/t på motorvei kommer jeg max 130km på den varme årstiden.
Dette er nå testet, og deler resultatene med meg:
Bykjøring: 240km
Motorvei, max 80km/t : 230km (gammel modell kommer 130km*)
Motorvei, følge fartsgrensen: 180km
Motorveitesten gjorde jeg ved å kjøre Porsgrunn-Torp tur/retur 2ganger.
En gang i 80, og en gang i 100-110.
AC har vært i bruk på alle testene, og jeg kjørte en 7-seter med 3 passasjerer med på testen.
Dekktrykket ble kontrollert, og fylt til 2,9bar før testen (det som er oppgitt for denne bilen)
Eco-mode har også vært i bruk hele tiden.
Testen ble foretatt fredag 27.Juli (årets varmeste dag)
*Til sammenlikning kjører jeg denne bilen til daglig som 2-seter.
Dette er da den gamle utgaven med mindre batteripakke.
I 80km/t på motorvei kommer jeg max 130km på den varme årstiden.