Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - Magne St

#1
D-MAX / D-MAX i media.
onsdag 20. mars 2024, klokken 13:46
#2
SF5 / SF5 i media
onsdag 24. januar 2024, klokken 14:45
#5
Vision 7S / Vision 7S i media
tirsdag 28. mars 2023, klokken 13:40
På Camp Villmark i Lillestrøm står Skoda sin siste konseptbil utstilt.

Her er ei lita innføring i bilen.

Lenke:  https://www.tv2.no/broom/se-hva-som-er-i-norge-dette-er-helt-unikt/15602568/?fbclid=IwAR196rOqoBAjWxsnfNWxVNke4cDkZUvnPjQqdjG60nHxPekRfC6z-OJRHxo
#6
Zoe / Instruksjonsbøker
fredag 26. august 2022, klokken 22:51
Vil forsøka å samla alle instruksjonsbøkene til ZOE i denne tråden.  Hjelp gjerne til.
#7
tu.no artikkel
Lenke: https://www.tu.no/artikler/ladestasjoner-har-ikke-egne-energimalere-na-kan-det-komme-krav/497985

For meg så framstår desse ideeane som eit forsøk på å kasta barnet ut med badevatnet.
(Eller elbilen i bensinbålet)
Gjer det så komplisert at ingen orkar å setta opp ladestasjonar.  Kven har vunne då?
Klassisk europeisk bilindustri?

Kva vinn ein som forbrukar med dette? 

Kvifor skal ein elbil med dårleg hurtigladekapasitet blokkera dyrt utstyr som det er lite av fordi det ikkje påløper ei "straff" for å lada til 100%? 
Ser at det er mulig med "straff", men det ser ikkje ut til at det er ønskeleg ut frå det som er skildra i artikkelen.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA