I en svært bratt skråning, dro jeg til håndbrekket hardt.
For hardt viste det seg, da spaken gikk for langt, den gikk nesten 90 grader opp, og hadde "hoppet forbi" den sperretappen med skumgummipute, som gjør at man vanligvis må trykke inn knappen foran, for å dra til brekket, og spaken føles helt løs fordi den fjæren ikke drar spaken ned igjen.
Det er jo mulig jeg med litt knoting, greier å få "kneppet på plass" brekket, så den sperremekanismen og fjæra virker, men da blir det jo alt for slakt, nå må spaken som sagt nesten 90 grader opp for å holde bilen på plass.
Hvordan fikser jeg dette?
For hardt viste det seg, da spaken gikk for langt, den gikk nesten 90 grader opp, og hadde "hoppet forbi" den sperretappen med skumgummipute, som gjør at man vanligvis må trykke inn knappen foran, for å dra til brekket, og spaken føles helt løs fordi den fjæren ikke drar spaken ned igjen.
Det er jo mulig jeg med litt knoting, greier å få "kneppet på plass" brekket, så den sperremekanismen og fjæra virker, men da blir det jo alt for slakt, nå må spaken som sagt nesten 90 grader opp for å holde bilen på plass.
Hvordan fikser jeg dette?





