Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 510 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Emner - aageaasved

Sider: [1] 2
1
e-up! / SPARE PENGER
« på: Mandag 22. Oktober 2018, klokken 07:13 »
godt råd   kjøp pollenfilter og vindusviskere på skoda (citigo)sparte nesten 300 :+1:

2
Hurtiglading i Trøndelag / Endelig i namsos
« på: Torsdag 18. Oktober 2018, klokken 20:13 »
Da har grønn kontakt endelig kommet til namsos ved abc

3
e-up! / car net
« på: Torsdag 23. November 2017, klokken 20:15 »
skal gji denne til kundeservice

4
e-up! / eu
« på: Mandag 03. April 2017, klokken 11:26 »
da hva første eu kontroll unnagjort og det ble selvsagt 0 feil etter 4 år.meget fornøyd m e-up fremdeles
 :+1: :+1:

5
e-up! / pussere e-up
« på: Mandag 20. Mars 2017, klokken 08:54 »
anbefaler alle og kjøpe pussere hos skoda. citigo er samme bilen og pussere koster 30 prosent mindre :+1:

6
e-Golf / siste fra carnet
« på: Torsdag 10. November 2016, klokken 14:15 »
Dialog hos Kundeservice
Startet: 10.11.2016 14:04:38
Avsluttet: 10.11.2016 14:07:57
 Du snakker nå med Celina
Celina:
14:04:43     Hei og velkommen til kundeservice. Hva kan jeg hjelpe deg med?
 
 
Jeg:
14:05:07     hvor lenge er d før carnet er helt i orden
Celina:
14:06:42     Det kan vi dessverre ikke gi noe tidsestimat på. Vi er i dialog med Car-Net daglig nå for å få de til å finne ut hva som er feilen. Siste vi vet er at i noen tilfeller så er kommunikasjons feilen mellom appen og bilen i selve bilen. For noen har det hjulpet å kontakte forhandler og få de til å se på saken. Men i de tilfellene det ikke hjelper har vi dessverre ikke noe godt svar på hva som er feilen eller hva som kan gjøres med det inntil videre

7
e-up! / 2017
« på: Tirsdag 11. Oktober 2016, klokken 14:40 »

8
e-up! / carnet
« på: Torsdag 22. ſeptember 2016, klokken 14:30 »
       

Hei, aage aassved!
Det er en glede å kunne informere deg om omfattende forbedringer i de mobile online-tjenestene dine.

Snart vil du ha tilgang til en helt nyutformet Car-Net-portal som gir deg et enda bedre tilbud. I tillegg sørger bedre driftsstabilitet og kapasitet for at du alltid er oppdatert og tilkoblet din Volkswagen.

Vennligst merk:

Du kan ikke bruke Car-Net-portalen og Car-Net-appen i oppdateringsperioden, som starter den 23.9.2016 og forventes å være avsluttet den 25.9.2016.

Kjøredata for elbilen din som lagres frem til den 23.9.2016, vil dessverre ikke være tilgjengelige etter oppdateringen. Vi anbefaler derfor at du noterer deg disse hvis du trenger dem.

Vi sender deg en e-post med informasjon om hva som er nytt når forbedringene er utført. Vi takker for forståelsen og ønsker deg fortsatt lykke til med Car-Net.

Vennlig hilsen
Car-Net-teamet

       


      

9
e-up! / Hva er det lengste du har kjørt på én ladning i strekk
« på: ſøndag 13. Mars 2016, klokken 18:55 »
jeg har klart 15 mil på sommern i 20 varmegrader
og 8,5 mil på vintern i minus 15.d m kun setevarme

10
e-up! / småfrekk e up
« på: Torsdag 25. Februar 2016, klokken 08:52 »

11
e-up! / hvem har mistet carnet,pga betaling og når hva bilen registrert.
« på: Fredag 12. Februar 2016, klokken 08:58 »
ikke ødelegg tråden m å svare at de fremdeles har carnet,kun de som har mistet den skal svare  :) :) :)

12
e-up! / carnet
« på: Onsdag 16. Desember 2015, klokken 07:56 »
Informasjon fra Harald A. Møller AS:
Hei Åge!                                                                           
                                                                                     
Vedrørende din henvendelse.                                                         
                                                                                     
Car Net-appen har i den siste tiden dessverre vært svært ustabil, og dette beklager
 vi naturligvis.  Dette er et problem Volkswagen er veldig klar over, og det jobbes 
for tiden hardt med å rette på problemene.  Car-Net-systemet er midt i en overgang 
der fabrikk slår sammen portalene Guide&Inform og e-remote. Årsaken til dette er   
for å sikre bedre brukervennlighet og bedre stabilitet for brukerne i fremtiden.   
                                                                                     
Dette fører dessverre akkurat nå til en del feilmeldinger og at tjenesten ikke     
fungerer som normalt.                                                               
                                                                                     
Vi ber om forståelse for at sammenslåingen vil kunne ta litt tid, og at vi         
dessverre ikke har noen definitiv løsningstid fra fabrikk på dette, men vi håper 
at fabrikk vil løse utfordringene knyttet til bruk av app og webportal så fort som 
mulig.  Appens stabilitet skal forøvrig være forbedret fra i denne uken i forhold 
til den siste tiden.                                                                 
                                                                                     
Vi beklager igjen problemene dette har medført, og håper på din tålmodighet, og 
forståelse for nødvendigheten av å forbedre tjenestene slik de er i dag.         
                                                                                     
Takk for din henvendelse, ha en fortsatt fin kveld!                                 
                                                                                     
Vennlig hilsen                                                                       
x                                                                       
Kundeservice                                                                         

13
e-up! / stilige baklykter
« på: Tirsdag 22. ſeptember 2015, klokken 11:16 »

14
CCS / ChaDeMo hurtigladere / lading av vw e-up trøndelag
« på: Mandag 05. Januar 2015, klokken 15:36 »
er det noen som vet om det finnes hurtigladestasjon til denne bilen i mellom Namsos Trondheim

15
e-up! / hovedlykter
« på: Tirsdag 16. Desember 2014, klokken 16:05 »
anbefaler på det sterkeste den nye ledpæra i h4 hos biltema m inbygd vifte i bakant.er det beste lyset jeg har prøvd sia xenonpæra kom på markede.vifta i bakant kommer av at ledpæra varmer mere i bakkant av pæra mot tradisjonell.h4

Sider: [1] 2