Hei,
Har hatt både x90D og x100D loaner nå, og synes 100 går (merkbart) bedre. Drar bedre i hele registeret synes jeg, tilsvarende lik SOC. Noen andre som har merket det samme?
Ellers så virker nye 100D med matt seterygg å ha fått bort knirkelyder fra framsetene. Generelt virker den nye 100D veldig godt skrudd sammen. De har kanskje fått dreis på produksjonen nå... Begge har forøvrig skranglelyden fra framstillingen ved akselerasjon i std. høyde (noen stag som må byttes antar jeg), og det knirker fremdeles litt fra fwd.
Supre biler begge to, men kjappere lading og 17kwh ekstra utnyttbar energi gjør at jeg er glad jeg har en x100D i bestilling.
Har hatt både x90D og x100D loaner nå, og synes 100 går (merkbart) bedre. Drar bedre i hele registeret synes jeg, tilsvarende lik SOC. Noen andre som har merket det samme?
Ellers så virker nye 100D med matt seterygg å ha fått bort knirkelyder fra framsetene. Generelt virker den nye 100D veldig godt skrudd sammen. De har kanskje fått dreis på produksjonen nå... Begge har forøvrig skranglelyden fra framstillingen ved akselerasjon i std. høyde (noen stag som må byttes antar jeg), og det knirker fremdeles litt fra fwd.
Supre biler begge to, men kjappere lading og 17kwh ekstra utnyttbar energi gjør at jeg er glad jeg har en x100D i bestilling.