Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - hookmaker

#1
Model S 2013 - 2022 / København-Nordkapp
onsdag 08. juni 2016, klokken 20:12
Hei,
5 stk. Models S gjentar successen fra fjolåret - denne gang går turen hele veien til Nordkapp.

Er det noen her inne som ligger inne med god ladeinfo for de siste 650 km fra SuC Setermoen til Nordkapp, så hører vi gjerne om det.

Takk 
#2
Model S 2013 - 2022 / Model S stjålet i Danmark
mandag 14. mars 2016, klokken 22:12
Da har det og skedd her i Danmark, se denne:
http://www.tvmidtvest.dk/artikel/tesla-ejer-glemte-sporingsudstyr

#3

Tl dere som skal sørover på ski i de nærmeste dagene, så en liten advarsel. SuC Køge har et veldigt tryck precis nu, da det har kommet nærmere 1500 nye teslaeiere i Danmark bare i december, mange av de skal prøve SuC og mange skal prøve at lade til 100% :o. Så skal du nå ferge i Rødby/Gedser så ta litt extra tid. Tesla i Kastrup er stadig blokert. Beste tipp er att nesten fullade i Lödeköpinge i Sverige innen Øresundsbron.
God tur!
#4
Model S 2013 - 2022 / Støy/lyd isolering P85D/85D
søndag 19. april 2015, klokken 22:12
Hei, jeg har tidligere lydisolert hele min S85 (det har vært vist bilder om dette - men finner ikke lenger rette tråden). Igår og idag lydisolerte jeg da 4 dører og Frunk på den nye P85D.
Dørene er like som de gamle - nesten nul lydisolering. Så de fikk samme tur med STP Gold denne gangen alle 4. Eneste som var olik S85 er at på framdørra er det nu en orange snur (vid åpningenssiden) som håller beklædningen fast, så denne ikke kan tas helt av. Ingen forskjel ennda.
Frunken er ju mindre. Den er noget lettere at ha med at gjøre end den gamle, super let at ta ut.
Start med at ta bort hele gummi listen, det er bare at dra den av. Ta bort filtkaret. Husk at løse stikkene til lys og sikkerhetsknappen. Ta bort sidepanelerne (plast) og det øverste panel/dæksel. Skru av de 4 møtriks og lyft plastkaret ud. Jeg isolerte hele karet på sider, framme og i bunden, på baksiden er der en varmeisolering, så der sat jeg en STP plate på innersiden af karet.
Var i øvrigt noe paff da jeg så hvordan "motor" rummet ser ut. fyllt opp med dritt efter bare tre uker. Tja, det må Tesla ta sig av om det senere blir noe problem med elektronikken...;-)

 
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA