Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - navelso

#1
Dobbeltlader er ikke lenger tilgjengelig som valg når en bestiller bil, og det er kjempedyrt å få ettermontert. Det har vært kjempefint å ha ved flere tilfeller, men tror knappest jeg får noe ekstra ved bruktsalget ved å ha dobbeltlader.


Prøver her, erfaringmessig er det tidkrevende å få ordenlitge svar fra Tesla. Noen som vet?
#2

Siden det nærmer seg vinter sprer jeg det glade budskap om et gruppekjøpstilbud fra Tempe Dekk.[/color]
SitatJeg har regnet frem til følgende pakketilbud hvis dere blir 7 eller flere påmeldte og jeg kan levere alt ferdig montert og balansert til en lokasjon i Osloområdet. Priser er INKL levering:
Alle disse felgene er produsert utelukkende for Tesla og har godkjent vektklasse samt man bruker originale bolter og slipper sentreringsringer.
Vi anbefaler hovedsaklig Bridgestone Blizzak VRX i piggfritt da disse har et helt fantastisk grep på isføre (multicellgummi) og har stive fine dekksider som passer Teslaens vektklasse helt ypperlig.
PH Turbin Gunmetal med dekk og dekktrykssensorer
Yokohama IG50: 15900,-
Bridgestone Blizzak VRX: 17500,-
Nokian Hakka R2: 17700,-
Michelin X-Ice XI3: 17700,-
Nokian Hakka8: 17900,-
Polarwheels Gunmetal eller Silver med Dekk og dekktrykkssensorer
Yokohama IG50: 16900,-
Nokian Hakka R2: 18500,-
Michelin X-Ice Xi3: 18500,-
Bridgestone Blizzak VRX: 18400,-
Nokian Hakka8: 18700,
Rial Lugano Gunmetal eller Silver med dekk og dekktrykkssensorer
Yokohama IG50: 19900,-
Nokian Hakka R2: 21500,-
Michelin X-Ice Xi3: 21500,-
Bridgestone Blizzak VRX: 21400,-
Nokian Hakka8: 21900,-
For påmelding
Send meg PM på facebook til Sindre Langberg om at dere er interesserte eller skriv her så får jeg tatt kontakt
Mvh
Sindre Langberg
Daglig Leder
Tempe Dekkservice AS
#3

EDIT: solgt.


Franskmennene syns det er best med egen plugg. Derfor er det nyttig med denne kabeltypen hvis du skal på tur med Tesla Model S eller annen bil som støtter type 2 lading i Frankrike.


Kabelen er en slik:


http://www.e-station-store.com/en/type-2-electric-vehicle-charging-cords/35-type-2-to-type-3c-32a-400v.html


Hadde tenkt meg en pris på 500,- for første uke, 250,- for påfølgende uker.


Vurderer også salg om noen kommer med bud. Den kostet meg 3500,- å kjøpe inn med frakt og mva.


Holder til i Oslo. Kabelen er ledig fra slutten av juli 2014.


#4
Model S 2013 - 2022 / Endring til liggende Abachi innredning
fredag 24. januar 2014, klokken 09:03

Fikk en litt rar telefon fra Tesla her om dagen. Har bestilt matt abachi interiør og fikk vite at jeg hadde en enestående sjanse til å endre til liggende striper i steden for de stående som det opprinnelig skulle være. Det ble argumentert med at det var mer miljøvennlig fordi det ble mindre kapp, samt at det var "mye mer ren design" som han formulerte det. Har satt mai som ønsket levering, og kunne få endret dette uten forsinkelse eller ekstra kostnad.


Siden jeg egentlig syns det var vel så fint med liggende striper gadd jeg ikke være så vanskelig, men oppfattet dette helt klart som at de har endret designet og at det ville blitt vanskelig om jeg hadde insistert på stående "planker". Om det er slik syns jeg det er litt rart det ikke bare sier det rett ut i så fall, men prøver å framstille det som et gulltilbud til meg personlig :)


Flere som har fått sånne telefoner?



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA