meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Emner - SveinH

#1
bZ4 / Ryggelyd
tirsdag 06. februar 2024, klokken 19:14
Noen som vet om den irriterende pipelyden INNI bilen ved rygging kan skrus av?
#2
Avansert: Batterier og Lading / Ladeproblem
torsdag 06. juli 2017, klokken 16:01
C-Zero vil ikke lade. Bilbutikken i Drammen har diagnose som de ikke skjønner, og Citroen Norge kan heller ikke hjelpe. Så følgende diagnose er sendt til Frankrike og så er det blitt dørgende stille. Noen som kan hjelpe?
U11A4   Absence of communication with the traction batterycontroller 05
P1AA8   Error in communication with the traction battery ECU
P1A7A   Traction battery controller 05 cells voltage sensor fault   
P1A33   Fault with the voltage sensor of the traction battery cells
P1A38   Numbering fault of the cells of the traction battery
P1A39   Fault on the traction battery charge status
#3
Mitsubishi i-Miev / Citroen C-Zero / Peugeot iOn / Tar ikke lading
torsdag 06. juli 2017, klokken 16:00
C-Zero vil ikke lade. Bilbutikken i Drammen har diagnose som de ikke skjønner, og Citroen Norge kan heller ikke hjelpe. Så følgende diagnose er sendt til Frankrike og så er det blitt dørgende stille. Noen som kan hjelpe?
U11A4   Absence of communication with the traction batterycontroller 05
P1AA8   Error in communication with the traction battery ECU
P1A7A   Traction battery controller 05 cells voltage sensor fault   
P1A33   Fault with the voltage sensor of the traction battery cells
P1A38   Numbering fault of the cells of the traction battery
P1A39   Fault on the traction battery charge status
#4
Jeg vil gjerne reklamere for Didrik og hans nystartede firma Electronics & Energy Solutions på Lierskogen, tlf. 415 39 745, mail didrik@ees.no.
Han fikset problemene jeg hadde med BMS, lading og kommunikasjon på min ombygde 2CV, så hvis noen trenger hjelp med lignende saker er det bare å ta kontakt.
#5
Jeg vil gjerne reklamere for Didrik og hans nystartede firma Electronics & Energy Solutions på Lierskogen, tlf. 415 39 745, mail didrik@ees.no.
Han fikset problemene jeg hadde med BMS, lading og kommunikasjon på min ombygde 2CV, så hvis noen trenger hjelp med lignende saker er det bare å ta kontakt.
#6
Kjøp og salg av deler og utstyr / Lithium celle
mandag 23. november 2015, klokken 16:02
Hei, er det noen som har en brukbar celle lik eller tilsvarende SE100Ah fra GWL/Power? Dim. 67*142*217,5.
Eller den nyere erstatningen CA100Ah med samme mål, bare 2 mm lavere. Mvh Svein
#7
Avansert: Konvertering til elektrisk / 2CV
fredag 23. august 2013, klokken 16:18
Nå kan jeg stolt meddele at 2CV'n min er blitt moderne. Fikk utlevert EL-skilter i dag! Ny batteripakke , ny lader og ny BMS, resten er brukte Think-deler.
En kjempestor takk til Caspar og Øyvind for all støtte og hjelp!
#8
Kjøp og salg av deler og utstyr / Girkasse til Think
tirsdag 18. desember 2012, klokken 10:13
Hei.
Trenger den lille akselen som sitter på girkasssa som motoren er koblet på.
Noen som har den?
mvh Svein
#9
Kjøp og salg av deler og utstyr / Actia diagnose til Think
tirsdag 18. desember 2012, klokken 10:12
Hei.
Jeg trenger Actia diagnose til Think i forbindelse med en ombygging.
mvh
Svein
#10
Kjøp og salg av deler og utstyr / Kontakter på gammel Think-lader
mandag 01. oktober 2012, klokken 14:48
Har startet prosjekt ombygging av 2CV til el-drift og har skaffet meg nesten alt som trengs fra en gammel Think.
Jeg mangler begge kontaktene fra laderen for å sette på AC inn og DC ut på en ny lader jeg har bestilt. Dette for få denne til å passe på interfaceboksen.
Har noen disse kontaktene? Eller eventuelt en defekt lader?
#11
Kjøp og salg av deler og utstyr / Think delebil
torsdag 02. august 2012, klokken 14:43
Jeg vurderer å bygge om min 2CV til el-drift og vil bruke en Think motor, styring, lader osv.
Er det noen som har en delebil til salgs?
Mvh Svein
© 2025, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA