1
Model S / Sv: Hvorfor jeg kansellerer (eller vurderer å kansellere)! Håper Tesla leser her.
« på: tirsdag 18. februar 2014, klokken 22:44 »
100 visninger på noen minutter. Det var ikke mange som protesterte. Er futten gått ut av dere?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Denne var vel utdebatert i fjor høst... Hvorfor da bruke energi på å holde liv i tråden. Det som er kipt er vel att trådstarter fikk mer rett i sine bekymringer en mange av oss liker...Ja. Faktisk litt morsom lesning nå i ettertid. Alltid kjekt i ettertid å kunne si "hva var det jeg sa". Jeg vil absolutt peke på at det heller ikke var trådstarter som har holdt liv i tråden.
Hvor mange av dere har ladestasjoner på jobb? Har prøvd og sjekke med huseier flere ganger om dette, avslag hvær gang? Det begrunnes med misunnelse og ufred mellom elbilister imellom og sjalusi fra alle andre om at elbilene får gratis "drivstoff" ... Noen flere som kjenner seg igjen? Gode argumenter mottas![]()
Sent from my iPad using Tapatalk
Er det noen som kjenner til en god skjematisk oppstilling på hva som kan benyttes/ikke benyttes av vanlige norske kontakter?
Feil og mangler (Kallagtunet; Du får ikke sitere fra meg verken på forumet eller eksternt. Jeg er ikke enig i din tilnærming til en del saker.)
Fantastisk oppgradering tilgjengelig me koster ca 80-90kr på Google play.
Kan programere at dører låses seg automatisk når du setter bilen i gir eller kjører over 20.. låser seg automatisk opp når du setter den i park.
Dette høres svært bekymringsverdig ut!
Jeg har dette systemet på en 2004 Renault Megane. Det aktiveres som sagt av flere her når man går raskt fra gass til brems. Da trår systemet til med maks brems selv om pedaltrykket på bremsen egentlig skulle tilsi svak bremsing, derimot stopper bremsingen straks bremsen slippes. Har aldri opplevd dette som problematisk, snarere tvert i mot.
Ny versjon 0.26
*Real GIDS med CAR-CAN
*Telleverk på lading QC og Normal