Er my500e CONNECT appen fremdeles operativ?
Finner den ikke i app-store, men nettsidene er oppe?
https://my500e.com/connect/
Finner den ikke i app-store, men nettsidene er oppe?
https://my500e.com/connect/
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: kaiat på torsdag 07. mars 2019, klokken 15:24
Sjekk gjerne med en hogger som har en hel bil stående. Det er mange deler i en bil, og de legger ikke alltid ut alle delenummer på nett. Spør om de fremdeles har vakuumpumpa og om de kan demontere den. Se gjerne her: https://www.nbfbildeler.no/nbf/S%C3%B8k/?disassemble_no=&q=&type=&brand=Mitsubishi&models=I-Miev&partgroup=Biler+for+demontering&mileage=&haspictures=false&fromyear=&toyear=&orderby=CarYearModel
I tegningen under, er det de to delene som er merket med 90315 som er riktig del. Det har tydeligvis vært to ulike design på denne pumpa.
Fra i-Miev-verkstedmanual:
Sitat fra: TB på torsdag 07. mars 2019, klokken 22:23
Ser i signaturen du har Mitsubishi i-MiEV 2015 modell. Da er bilen mindre enn 5 år, og bør være dekket av reklamasjon på en så viktig del som bremser.
Eller er bilen importert fra utlandet? I så fall kan du fremdeles reklamere mot den som importerte den til Norge.
Om du importerte den selv er det ikke så mye hente der...