I en "Fossilbil" med mange bevegelige deler , er det helt klart hvorfor en har service ... Skifte av olje og skifte av diverse filter . Pollenfilter skifter man også i en El-bil , Men HVORFOR skal det skiftes kjølevæske på drivbatteriene ? ... Dette er jo kun ei væske som sirkulerer for å holde temperaturen av batteriene nede ( Og varmen inne i bilen oppe ) Er kvaliteten på utstyret ( delene ) som denne væsken sirkulerer i , så dårlig at den avleirer/ slites ?? Hva er det med kjølevæsken som gjøres at den må skiftes ?? HVA er det denne kjølevæsken består av ?? Er det kun Uttynnet Glycol ?? Hvis den må skiftes pga urenheter , burde det være ett filter som tar seg av dette .... Er dette skifte KUN for å holde verkstedene i gang , og selge egen "spesialvæske" , som Hyundai selvfølgelig vil påpeke skal brukes .... Leste en gang en som uttalte : "Det er ikke så mye å tjene på salg av nybil , det er ettermarkedet det er penger i " .... Er det noen som kan fortelle meg hva som er "feil/ galt" med en kjølevæske som er kjørt 60 000 Km ..... At bremsecalippere demonteres og smøres , er jo forstålig , for de blir jo mye mindre brukt enn på bensin/dieselbiler ..... Fraser som sier " Det står i manualen / Bruksanvisningen " bes frabedt , for DET har jeg sett selv .....