Joda, mye bra med garanti og sånn,men de har begrenset forhandler nett.
Ikke Volvo,bare 4-5 plasser i hele sørNorge.
Litt i minste laget,etter min mening.
Ikke Volvo,bare 4-5 plasser i hele sørNorge.
Litt i minste laget,etter min mening.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: ToWalkOrDrive på søn 28. des 2025, kl. 00:29Sitat fra: daktari på fre 26. des 2025, kl. 12:59ID.7 og Buzz. Sjekk også EQB/GLB, den har baksetet på skinner.
Model Y er ikke spesielt stor i baksetet, så det er et bullshit tips.
Påstår du at det er mer plass i baksetet i en ID7 enn en Model Y?
Jeg har prøvd begge og ville gladelig veddet en grønn tweed-hatt på at Model Y har bedre baksete-plass enn ID7. Synes for øvrig at ID7 også er sykt smal i baksetet. Var tre menn i baksetet, og da satt vi smeltet sammen.
Sitat fra: Svk på fre 26. sep 2025, kl. 09:56Bare Tesla som har rente kampanje?
Sitat fra: Simhav på man 02. jun 2025, kl. 23:55Sitat fra: E-Trond på man 02. jun 2025, kl. 22:50Litt usikker på om hva budsjettet er her?Budsjettet er så billig som mulig, under 200 000 tenker eg. På utkikk etter større hus, og tenker derfor å legge minst mulig i bil.
Det er jo mye og velge fra i bruktmarkedet rundt 350 på firehjulsdrevne biler med relativt lav km stand som kan passe trådstarter?
Og enda lavere hvis en velger tohjuls drift.
Sitat fra: RJK på fre 25. apr 2025, kl. 17:37Sitat fra: E-Trond på fre 25. apr 2025, kl. 17:19Kampanjen er vel ikke lagt ut på Tesla-sidene ennå. Sjekk linken jeg la ut tidligere i dag!Sitat fra: RJK på fre 25. apr 2025, kl. 15:47En TMY Juniper LR AWD får du til 536K inkludert vinterhjul og levering, samt med 0,0 % rentekampanje nå. Og andre farger til kun et lite tillegg.
Så med mindre man føler Tesla-skam, så skal det vel gode grunner for å betale nesten 500K for en mindre bil med kortere rekkevidde "på kjøpet"...
536?
Liten tastefeil?
Jeg kommer til 563 😉
563.813 for å være helt nøyaktig.
Forøvrig synes jeg Elroq RS er godt priset til 531,
I standard blå inkludert Max,vinter pakke og hengerfeste.
Bør være mulighet for å få vinterhjul inkludert i den prisen.
Innvendig plass er god og bagasjerommet er mer enn stort nok.
Sitat fra: RJK på fre 25. apr 2025, kl. 15:47En TMY Juniper LR AWD får du til 536K inkludert vinterhjul og levering, samt med 0,0 % rentekampanje nå. Og andre farger til kun et lite tillegg.
Så med mindre man føler Tesla-skam, så skal det vel gode grunner for å betale nesten 500K for en mindre bil med kortere rekkevidde "på kjøpet"...
Sitat fra: Breezec på fre 07. mar 2025, kl. 22:27Sitat fra: Tødding på fre 07. mar 2025, kl. 22:11Jeg støtter heller firmaer hvor demokratisk eide fylke/land har 20% stemmerett enn et firma hvor en enkel person som Elon Musk spiller største rolle. (Og Blackrock er heller ikke noe velferdsforening) Volkswagen har også ikke akkurat rykte om å være en dårlig arbeidsgiver, for å si det sånn...Så det er helt greit at penger utbetales direkte til staten Qatar, men ikke greit kjøpe Tesla selv om Musk ikke har fått en dollar i utbytte eller lønn. Demokratisk fylke/land der 20.8% stemte AfD er greit, men ikke greit at Musk har støttet samme parti.
Må si jeg ikke helt følger logikken i det her.