Som jeg skiver, så vet jeg ikke hvor mange sensorer Volvo har men jeg kan ikke fatte og begripe at en kan få en bil (inklusiv Volvo) typegodkjent i Europa uten noe som helst redundans på akselerasjonspedalens posisjon.
Dette er bilens kanskje viktigste signal, så å insinuere og spekulere i at dette ikke tas på alvor av bilprodusenter slik hELgenen gjør, uten noe bevis, synes jeg er veldig destruktivt og ufint. Slike signaler, inklusiv rattutslag og bremsesignal, logges i alle nyere biler og kan ikke forfalskes på noe vis.
Skal en fortsette denne kospirasjonsteorien, synes jeg en burde legge frem fakta om det motsatte er tilfelle.
Dette er bilens kanskje viktigste signal, så å insinuere og spekulere i at dette ikke tas på alvor av bilprodusenter slik hELgenen gjør, uten noe bevis, synes jeg er veldig destruktivt og ufint. Slike signaler, inklusiv rattutslag og bremsesignal, logges i alle nyere biler og kan ikke forfalskes på noe vis.
Skal en fortsette denne kospirasjonsteorien, synes jeg en burde legge frem fakta om det motsatte er tilfelle.