Jeg mener jeg fikk opp varsel om lavt 12V batteri et par ganger da bilen var helt ny. Etter det har jeg ikke hatt noen slike meldinger/problemer. (Bilen har f.eks pt stått nedsnødd i 5 dager i -5-15C på fjellet og rapporterer fremdeles "OK" på 12V batteristatus).
Som enkelte har vært inne på allerede, så mistenker jeg at det kan ha vært "noe" i intervallet mellom at bilen forlot fabrikk og ble utlevert som kan ha ført til tømming av/skade på 12V batteri - for noen biler.
(Noe så enkelt som at noen har glemt å låse bilen ved parkering på båt vil vel f.eks kunne føre til at bilen med jevne mellomrom vil våkne opp og forsøke å sende meldinger via bluelink-systemet?)
I så fall - gi det noen måneder og se hva som skjer...
Som enkelte har vært inne på allerede, så mistenker jeg at det kan ha vært "noe" i intervallet mellom at bilen forlot fabrikk og ble utlevert som kan ha ført til tømming av/skade på 12V batteri - for noen biler.
(Noe så enkelt som at noen har glemt å låse bilen ved parkering på båt vil vel f.eks kunne føre til at bilen med jevne mellomrom vil våkne opp og forsøke å sende meldinger via bluelink-systemet?)
I så fall - gi det noen måneder og se hva som skjer...