Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - Sanya

#1
Kjøpe elbil? / Sv: Ny eller brukt?
torsdag 19. august 2021, klokken 18:22
Hei,

har selv pendlet fra Hamar med TM3 LR, og bilen anbefales til pendling.  Inventory -21 modeller har VP i motsetning til -19 modeller
#2
ID.4 / Sv: Noen som vurderer den ribba Life-utgaven til 420k?
torsdag 08. april 2021, klokken 17:27
til Kjellegolf

du får ikke en 1ST for 420k på finn
#3
Model 3 / Sv: Lånebil av tesla / Lånebil gjennom forsikring
torsdag 04. juli 2019, klokken 10:35
Hei,

Kjedelig er jo, fikk motorstans under kjøring, noe som er både skummelt og uvanlig. Har skrevet om saken forrige fredag. Har fortsatt ikke fått tilbakemelding fra Tesla, de har ikke sjekket bilen
#4
Model 3 / Sv: Lånebil av tesla / Lånebil gjennom forsikring
onsdag 03. juli 2019, klokken 17:44
Tesla som lånebil må vel være en storby fenomen. Min TM3 er på verksted , og jeg fikk tilbud om en Peugeot via Hertz Hamar , som jeg nektet å ta imot. Tesla bekreftet at de er ikke forpliktet til å tilby EV eller Tesla som lånebil
#5
Model 3 / Sv: Motorstopp på E6
lørdag 29. juni 2019, klokken 17:10
Hei, og takk for svar.

Jeg har hatt bilen siden mars, og da må bare satse på at de fikser bilen.
#6
Model 3 / Motorstopp på E6
lørdag 29. juni 2019, klokken 15:49
Jeg var uheldig i går, bilen havarerte på E6 nord for Tangen. TM3, kjørt 4.200km.

Det skjedde veldig fort, fikk feilmelding " car shutting down, pull ower safely ". Full stopp ila. ca. 20 sec, rakk heldigvis å kjøre ut på veiskulderen. Får ny  feilmelding på skjermen: " Car needs service, car may not restart ". Det var vanskelig å få tak i veihjelp/teknisk support , brukte lang tid i tlf. kø.
Bilen ble fraktet av NAF til Tesla Brumunddal , hvor de registrerte bilen, men fikk beskjed om å ringe Tesla sentralt slik at får dekket veihjelp, lånebil osv.

Spørsmålet mitt er om jeg kan kreve heving av bilkjøp, det gjelder antagelig svikt i vitale funksjoner ?
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA