Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - achelous

#1
Polestar 2 / Sv: Førstehjelpspute
torsdag 15. oktober 2020, klokken 20:16
ligger en sida i bagasjerommet på min

Sent from my Pixel 4 XL using Tapatalk

#2
Polestar 2 / Sv: Mail angående Polestar
tirsdag 21. januar 2020, klokken 20:30
Dette står i avtalen.

6.RETTEN TIL ANNULLERING OG ENDRING AV KUNDESPESIFIKKE ORDRE

6.1 Hvis du ønsker å kansellere eller endre din Ordre må du kontakte Polestar Support på https://www.polestar.com/no/contact.

6.2 Du kan annullere din Ordre innen fjorten (14) dager fra den datoen du mottar Ordrebekrefelsen, og i så tilfelle vil du motta full refusjon av Bestillingsgebyret. Om annullering av din Ordre skjer etter perioden på 14 dager forbeholder Polestar seg retten til å dekke kostnadene som selskapet har pådratt seg i forbindelse med din
Ordre og avbestilling. Med tanke på at disse kostnadene er vanskelige å spesifsere og fastsette, bekrefer du at Bestillingsgebyret er et rettferdig og rimelig beløp for å dekke kostnadene som Polestar kan pådra seg.

6.3 Vi vil behandle annulleringen uten unødig opphold og i alle tilfeller senest fjorten (14) dager etter at vi har mottatt din annulleringsmelding. Dersom du har rett til refusjon av Bestillingsgebyret, vil refusjonen bli gjort til det kredittkortet eller bankkortet som du brukte for å betale Bestillingsgebyret.

6.4 Hvis du ønsker å gjøre endringer i din Ordre, vil vi forsøke å imøtekomme dine ønsker. Ved endringsforespørsler, vil Polestar informere deg skriflig om eventuelle konsekvenser den ønskede endringer vil medføre for deg som kunde, inklusive eventuelle prisendringer. Hvis en endring i din Ordre øker prisen på bilen din, vil økningen bli lagt til som del av den endelige betalingen.
#3
Trøndelag elbilforening / Erfaringer med Morel/Ohmia
mandag 21. oktober 2019, klokken 13:29
Hei!

Er det noen her som har erfaringer med Morel/Ohmia i Trondheim? Fungerer det? Krangling i borettslag? all info av interesse
#4
Polestar 2 / Sv: Polestar 2 order ID
søndag 07. juli 2019, klokken 23:36
07.07.2019 kl 23:30
Ordre-ID: 5021xx
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA