Har hatt min 2019 performance, med 107k km på telleren, siden den var ny og det har vært ganske problemfritt. Hadde i utgangspunktet tenkt å bytte den inn før garantien var gått ut i frykt for dyre kostnader, men erfaringen så langr gjør at den beholdes en stund til.
Utenom servicekostnader så har jeg hatt knirk forstillingen på høyre og venstre side fremme. Dette er visstnok en svakhet på model 3 men det koster bare rundt 3k å få fikset utenom garanti.
Model 3 er egentlig en ganske "simpel" bil som ikke har de klassiske kostbare delene som etterhvert ryker. luftfjæringer osv.
Motor og batteri har garanti i 8 år eller 192k km, så de virkelig dyre delene burde man være spart for i noen år til.
Utenom servicekostnader så har jeg hatt knirk forstillingen på høyre og venstre side fremme. Dette er visstnok en svakhet på model 3 men det koster bare rundt 3k å få fikset utenom garanti.
Model 3 er egentlig en ganske "simpel" bil som ikke har de klassiske kostbare delene som etterhvert ryker. luftfjæringer osv.
Motor og batteri har garanti i 8 år eller 192k km, så de virkelig dyre delene burde man være spart for i noen år til.