Hvordan er status på Seljord nå?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: paalsen på tirsdag 16. november 2021, klokken 12:02Ok, ble dette løst av roadside assistance, eller måtte du inn med bilen?
Jeg vil ogå tro det er defekt sensor som er årsaken. Jeg måtte bytte på min m3 og den er q2. Hadde akkurat samme symptomer som deg. Men det blåste varmt om jeg satte på maks varme.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sitat fra: Andrrs på onsdag 30. september 2020, klokken 09:23Sitat fra: Morten M. på onsdag 30. september 2020, klokken 08:57
Jeg har bare gode erfaringer med Tesla, og en model 3 vil være et noe dyrere, men et deilig valg.
Hvor lenge har du hatt tesla ? Og er det noe problemer med rust ? Har du tatt noen behandling for rust på bilen? Tenker jeg er også litt villig til å gå over for å få tesla men igjen litt usikker pga at model 3 er en av bilen som ikke bare er bygget med aluminium
Sitat fra: mrod på tirsdag 29. september 2020, klokken 21:50
Takk for svar! Greit å vite at dette neppe blir noe problem.
Sitat fra: Rævedilter på mandag 17. august 2020, klokken 07:41
Eg har hatt min X75 2 1/2 år og passerer 100 000 km snart.
Tenkte egentlig å beholde den i 10 år.
Legger den ut for salg nå og om eg får grei pris for den selger eg den.
Det blir ikkje ny Tesla for meg nå iallefall.
Er for redd for dyre og lange reprasjoner når den går ut av garanti.
Lang leveringsid på deler har jo vore ein gjenganger, men mulig det har vorte betre.
Det er vel kun bremse deler og kupefilter eg har funne hos andre enn Tesla (ikkje ein gang vindusviskere har eg funne..), i tillegg vil vel ikkje Tesla at nokon andre skrur på bilene, så det vel kun Tesla som har tilgang til datasystemene i bilen.
Eksempel: https://www.agderposten.no/okategoriserade/dette-er-bilen-fra-helvete-star-det-pa-teslaen/
Fra denne: https://elbilforum.no/index.php?topic=37034.45SitatDet mest problematiske er egentlig først og fremst at Tesla selv nekter å gjøre noen feilkodelesing, koding av komponenter og lignende med mindre de får levere og gjøre hele jobben selv, med dertil horribel pris i forhold til brukte deler og skru selv.
Fekk feil på luftfjæringa på min forrige Land Cruiser og ca. 100000,- hadde det komme på hos forhandler, kjøpte i stedet tredjeparts fjæring med TUV papir til 18000,-. Der kjem nok Tesla aldri at det kan monteres tredjeparts fjæring på bilen.