Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny
meny

Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.

Vis innleggmeny

Meldinger - svarteper

#1
Model S 2013 - 2022 / Sv: Sprekk i ryggekamera
lørdag 12. februar 2022, klokken 11:49
Spurte om pris på bytte i app ,regnet med det ikke var garanti lenger, så før jeg fikk svar kjøpte jeg kamera på huggeri og tenkte  bytte selv.  Før jeg rotet meg til å bytte så ringer dei fra tesla og spør om det passer for dei å komme hjem til meg å skifte kameraet samme dag. Bra service,  men kunne ønsket det var lettere å komme i kontakt med dem.  Har kamera liggende om noen er i interessert. Anbefaler å ha på silikon på kameraet før montering, disse kameraene er ikke tette.
#2
Model S 2013 - 2022 / Sv: Sprekk i ryggekamera
torsdag 10. februar 2022, klokken 16:48
Byttet på garanti på vår 17 model  nå nylig. Samme feil , kommet vatn  inn.
#3
Tesla / Sv: Lakkpenn til Tesla- kjøpe hvor?
lørdag 26. september 2020, klokken 22:00
Lakkspesialisten
#4
Model S 2013 - 2022 / Sv: Knirking fra dashboard
søndag 23. august 2020, klokken 10:12
På vår var det taktrekket venstre hjørne , som knirket, bit av bankkort mellom rute og taktrekket og knirkingen var borte.
#5
Har bare vanlig ap , men etter flere hundre km i sommer med ap innkoblet, så er jeg meget fornøyd med hvordan den kjører. Og den blir sannsynligvis bare bedre etter hvert. Ser enkelte irriterer seg over ditt og datt, henger på lodd,  og andre kreative løsninger. Dette er  ikke greitt , bilen er ikke selvkjørende enda, ta bussen,tog istedenfor å risikere mere enn nødvendig. Hold hendene på rattet!!
#6
Model S 2013 - 2022 / Sv: Bytte bremseskiver foran selv?
tirsdag 11. august 2020, klokken 15:36
Press mellom skive og klosse ,med en flat skrutrekker før du tar ut dei gamle , sjekk bremseveske, så det ikke renner over når stemplene blir trykket  inn
#7
Er ikke så sikker på at vedlikeholdskostnadene blir større for tesla, enn en diesel,bensinbil, ikke helt billig å bytte turbo,tannrem,gearboks,egr ventiler,og andre motordeler som ikke holder.
#8
Vart i tvil nå, mulig det var nedsatt maks% . Uansett så var ladestyrken unormal lav fra start , ca75kw, men holdt seg på dette nivået lenge.
#9
Opplevde på enkelte plasser med mye trafikk i sommer  å få varsel om nedsatt ladestyrke ,på grunn av mange som ladet, også når det var flere ledig.
#10
Lading av Tesla / Tredjeparts ladestasjon
fredag 31. juli 2020, klokken 15:04
Står i release notes att andre ladestasjoner , som grønn kontakt og Fortum skal komme opp ved å trykke lynikon. På min er det bare destinasjonsladere som vises i tillegg til tesla sine. Flere med samme opplevelse?
#11
Tesla SW og AP / Sv: Pris aktivering av AP på 2018 Model S
torsdag 04. juni 2020, klokken 17:35
Betalte ca 25000 i vinter, vanlig ap.
#12
Er det låsemekanismen som krangler,så kan det hevdes den bør vare lenger . Er det løftesylindrene er det mere tvilsomt å kreve dei dekt.
#13
Løftesylindrene kan sikkert kjøpes på huggeri ,og monteres selv ,penger spart!
#14
Tesla SW og AP / Sv: 2020.12
tirsdag 12. mai 2020, klokken 11:38
Restart med bremspedal og alle rattknapper er utført uten bedring, har ikke prøvd tillbakestil til fabrikkinnstilling .tester om hvor mye mere strøm den bruker med andre innstillinger nå.
#15
Tesla SW og AP / Sv: 2020.12
mandag 11. mai 2020, klokken 20:07
Er klar over disse innstillingene, har ikke forandret disse, derfor er det rart den plutselig bruker 4 ganger lenger tid på å starte opp.
© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA