Dette er litt bedre enn testen med Taycan mot Model 3, men har ikke helt opplevelsen at de er samme klasse. S er stor personbil, mens Taycan er stor sportsbil, Grand tourer er vel riktig klasse.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Tellus på torsdag 11. juli 2019, klokken 23:41Eller en test fra Nederland
Denne er forøvrig nylig oppdatert. I-Pace beholder andreplasse i rekkevidde før blandt annet Tesla Model 3
https://www-express-co-uk.cdn.ampproject.org/v/s/www.express.co.uk/life-style/cars/1149053/Electric-car-real-world-range-test-Tesla-Hyundai-Jaguar/amp?amp_js_v=0.1#referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&_tf=From%20%251%24s&share=https%3A%2F%2Fwww.express.co.uk%2Flife-style%2Fcars%2F1149053%2FElectric-car-real-world-range-test-Tesla-Hyundai-Jaguar
Sitat fra: raypettersen på søndag 26. mai 2019, klokken 14:53Sitat fra: knut.aulie på lørdag 27. april 2019, klokken 16:23
Foliert konsoll og planke i børstet stål.
Fått mange positive tilbakemeldinger på dette.
Hvor bestilte du folie?
Sitat fra: skyfawn på fredag 01. februar 2019, klokken 12:59Hvor mye jobb og kostnad er det å printe ut 4stk?
Kan printes ut
har ikke fått prøvd de, så aner ikke om de passer..
Sitat fra: sap_2000 på tirsdag 11. desember 2018, klokken 21:55Noe av den kjipeste "skinn"kvaliteten og fasongen jeg kan huske å ha sett på mange år. Vangen ser allerede ganske slitt ut.Da bør du ta en titt på både E-tron og I-pace sine utstillingsbiler. Vangene på disse var mer nedslitt etter kortere bruk enn dette vegansetet det er bilde av. Og ikke minst var det mye mer bulker i I-pace setet. Dette er til sammenligning skinnseter i 30-40 tusen kroners klassen.
Sitat fra: gr på fredag 09. november 2018, klokken 09:03Godt poengSitat fra: Knut@@ på torsdag 08. november 2018, klokken 19:04Tror nok det flater ut. Ser ikke for meg at de vil bli billigere enn standard 100 på noe tidspunkt.Sitat fra: gr på torsdag 08. november 2018, klokken 19:01Spørsmålet er jo om dette prisfallet fortsetter neste gang de selges også?
Har, som trådstarter, oppdaget st P-modellene er ganske rimelige på bruktmarkedet i forhold til nyprisen. Virker som P-bilene tar stort verdifall første året eller så nå for tiden.
Sitat fra: gr på torsdag 08. november 2018, klokken 19:01Spørsmålet er jo om dette prisfallet fortsetter neste gang de selges også?
Har, som trådstarter, oppdaget st P-modellene er ganske rimelige på bruktmarkedet i forhold til nyprisen. Virker som P-bilene tar stort verdifall første året eller så nå for tiden.
Sitat fra: Hodetelefoner på søndag 04. november 2018, klokken 19:01Seriøst ?
3 sett pr sesong.
Sitat fra: RonnyØ2 på søndag 04. november 2018, klokken 07:54Takk
Jeg har nesten bare eid «spreke» fossilbiler før Tesla, noen R-sykler har det blitt også. Brukt alt i det daglige, til vanlig kjøring. Ofte i andre merker får man med mye ekstra ved å velge S og RS modeller fra Audi, M-biler fra BMW osv. Stoler, bremser, fint ratt, mye fint utstyr std. Ingen av dem har blitt kjørt uforholdsmessig hardt fra min side. Veldig lite «rase fra meg».. det er jeg ferdig med, for mange år siden.
Eide sist en P90DL, kjørte 40k med den. Det ekstra påslaget for P spiller ingen rolle, jeg vil bare vite at har det.. Kanskje mine P-biler har levd spesielt rolig, men jeg vurderer bare det ved kjøp nå.
Har du lyst på performance, go for it!
Sitat fra: Sandvika på lørdag 03. november 2018, klokken 22:08Den første delen er et valid og vektig argument. Det er store krefter i P modellene som innebærer slitasje.
Han du vurderer å kjøpe P100D bilen av har betalt veldig godt for en «funksjon» som du kan anta at er blitt brukt. Denne «funksjonen» sliter noe voldsomt på drivverk og batteri. (Minner om denne https://electrek.co/2016/12/23/tesla-limiting-power-performance-launch-mode/
Personlig så finner jeg spenning på andre arenaer enn i trafikken og ville hatt negativ betalingsvillighet for P over «standard»