Ja, vet hvor den er, se skjermbildet. Å velge "Live data" under Battery charger gir feilmeldingen, så går den bare tilbake til kontrollmodulen. Får ikke noe fornuftig ut av den.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: elektro på fredag 30. juli 2021, klokken 09:56Sitat fra: Carkub på torsdag 29. juli 2021, klokken 11:14
Jeg har 2019 e55 og har både fungerende app, lademål i app og FOD (dog kun matrix). Dette er nok fordi jeg spesifikt ba om oppdatering tilsvarende den biler med NV fikk (vi har ikke nightvision).
Jøss!? Er det sånn å forstå at både du og @Thorden ikke hadde lademål i app tidligere, men fikk dette etter oppdatering utført av Møller?
EDIT: Jeg har også Gateway Hardware version H04 men Software version 0323. Skal be om oppdatering av denne til 0457 ASAP. Gidder ikke vente en måned til jeg skal på 50k km. service..
Sitat fra: Orbit på tirsdag 27. juli 2021, klokken 15:17
Det ville jo være glimrende om å stille ladenivå i app også ble tilgjengelig for MY2019 som en sideeffekt av dette! Har du noe mer infomasjon om versjonen (referansenummer til utbedring, versjonsnummer lest ut med OBDeleven, eller lignende)?
Sitat fra: daktari på mandag 05. juli 2021, klokken 13:11
Tallene her er jo en sak på papiret. Se på bildene av en Q7 hybrid vs min etron så ser man jo lett at Q7 tar mye mer bagasje både i høyde og bredde. I tillegg har den 3 seter i baksetet som kan flyttes frem for enda mer plas med større dybde.
Sitat fra: turfsurf på søndag 04. juli 2021, klokken 14:05Sitat fra: Thorden på fredag 02. juli 2021, klokken 19:16Sammenlign den med en annen 5 seter elbil i samme størrelse utvendig, så er det veldig lite jo. TMX f.eks. har vel over 1000 liter, og t.o.m TMS er over 800 liter.
Legg til at e-tron har en frunk på 60 liter, så er den på toppen av lista. Så utsagnet om latterlig bagasjerom står tilbake som det latterlige.
Sitat fra: Stikkkontakt på fredag 02. juli 2021, klokken 10:55
Nå har vel iX50 over 600km wltp. Den har samme luftmotstand som SB med kameraspeil og 105kwh batteri.
Det er vel bevis nok for at det er mye å hente på effektivitet.
Sitat fra: daktari på fredag 02. juli 2021, klokken 10:47
Mine sammenligninger at den er som Q7 (og XC90 og X) utvendig, bygget på samme platform tross alt. Men mye mye mindre innvendig. ID.4 er romsligere innvendig. Q5 er kanskje enda mindre.
Sitat fra: Counterpointer på fredag 02. juli 2021, klokken 00:28Sitat fra: Thorden på torsdag 01. juli 2021, klokken 23:36Nå er du både historieløs og tar helt feil!
. "Ur e-tron" måtte komme raskt, det var viktig.
E-tron ble lansert i 2019 etter diverse forsinkelser. Husker godt dette fordi jeg var på flere lanseringseventer før den skulle komme i 2018. På Ekebergresturanten viste de A8 siden de ikke hadde prototype for visning en gang.
Den kom først på Lillestrøm senere.
Utgangspunktet var hydrogenbilen som ble vist i 2016 https://www.audi-mediacenter.com/en/hybrid-fuel-cell-slash-audi-h-tron-242
Så Ur E-tron kom ikke raskt, den kom sent! Dette i likhet med de fleste elbiler så ingen skam i det. Det er bare feil.