Vis innlegg

Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.


Meldinger - Erik Ola Ulvestad

Sider: [1] 2 3 ... 14
1
Lade hjemme / Sv: Privat ladeanlegg for 3 elbiler.
« på: søndag 08. desember 2019, klokken 13:21 »



Må finne ut hvordan jeg kan styre maksimalt strømtrekk på de uten bruk av app eller WEB grensesnitt. Vil ha en automatikk som justering etter ledig kapasitet på inntakssikring (annet forbruk i huset).  ???


Om du er på Easee sporet så er vel den opplagte løsninga 3 x Easee med Tibber Pulse som 'pickup' i elskapet ditt, dersom Easee intern lastdeling med dynamisk lasstyring frå Tibber no er endelig implementert? MEN, det gjer deg avhenging av Tibber service, AMSmåler versjon, Easee service (4G) , bil-API og internett. Ta vekk ein av desse faktorane og du er f.....
For en skyfri hverdag med 24-7-365 drift dei neste 10-15år vil ein lokalt styrt installasjon vere å foretrekke. Pr i dag må du via bil-API om du ønsker å bruke batteriprosent i styringa, men den 80% lade-regelen er vel på veg ut?
(Alternativ installasjon var vel nemd lenger oppe i tråden.)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


2
Avansert: Batterier og Lading / Sv: Hvorfor lader jeg ikke mer enn 16A 1-fas?
« på: mandag 02. desember 2019, klokken 23:09 »
Merc'n med 11kW ladekapasitet får dette med 3 x 16A på TN nett. Det betyr at du får maks 16A i en fas på IT nett, altså 3.6 kW.
(Med forbehold om at Merc'n kan koble om sine ladetrinn internt til feks 2x16A, men det er vel tvilsomt?) Det er forøvrig antyda bruk av lasking for 7++ kW her: https://elbilforum.no/index.php?topic=30988.30
Hadde bilen støtta 22kW kunne du brukt 1fas 32A for å få 7.2kW
Ein del bilmodellar støttar s.k. v-kobling med 3 fasar i IT nett, som gir litt ekstra, men ikkje Mercedes vel?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

3
Audi e-tron / Sv: E-tron med lenger rekkevidde...men ikke for oss
« på: lørdag 30. november 2019, klokken 20:41 »
Høyrest ut som om 'chipping' kan bli eit tema også for elbilar?

Vi ventar forøvrig på levering av E50  i april når forrige leasingperiode går ut. Der er jo dette med.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

4
Lade hjemme / Sv: Privat ladeanlegg for 3 elbiler.
« på: lørdag 23. november 2019, klokken 09:51 »
Sjekk KEBA med 2 stk P30-C og 1stk P30-X for lastdeling med statisk grense,dvs om du har en kjent kurs der du disponerer effekt fullt ut. Fast Ethernetkabling.
Om du treng dynamisk styring så har eg dette, men det blir ei større investering....


Er WiFi aktuelt?



Sent from my iPad using Tapatalk

5
Audi e-tron / Sv: e-Tron flerfase på IT?
« på: fredag 22. november 2019, klokken 19:27 »
Eg forstår det slik av kommentarane ovanfor at det er "go for launch" med 230V IT 3-fas for eTron. Ved å kople 3-fas 230V IT nett til eTron så vil bilen belaste mellom 2 og 2 fasar. Den 3dje fasen må derfor bli felles for begge desse ladetrinna. Du vil då få omtrent same total effekt som i "enfasekobling" med 32A, men men mindre topp strøm.  Saken med enfasesystem er jo at faseleiarane er delt med dei 2 andre "enfasesystema" i eit 3fas anlegg. Dei er derfor avhengige av kvarandre. Det kjem sjølvsagt an på kor store kursar du har, i eit fellesgarasjeanlegg har ein kanskje 125-250 A tilgjengelig og problemet blir mindre, men i privatbolig vil 32A last i eit enfasesystem også "beslaglegge" det same i dei to andre. Er ikkje kursen då større enn dette, ja så er det ingen overskuddskapasitet. Vel, ikkje 100%,(pga fasevinkel mellom fasane) men i prinsippet nær nok.
Ved å dele lasta på 2 enfasesystem går strømmen ned, og det blir ein  disponibel rest i det 3dje enfasesystemet.
Eg tenker å bruke det slik for 1 stk eTron og 1 stk Leaf for samtidig lading. Ved å gå "all in" med max størrelse på enfasekobling til eTron ville eg ikkje kunne lade ein bil til samtidig på same 3fas anlegg med 230V IT (joda, ved å dele på dei 32A får ein lada samtidig, men med mindre samla effekt...). (eTron er planlagt levert i april, så eg kan desverre ikkje vise til praktisk erfaring før det)

Eg har nok ikkje tenkt å bruke Easee+TibberPulse, men er det nokon som veit om Easee støttar slik "2+1" system for dynamisk lastdeling for 2 bilar?

Nei, huff, her vart det skrivekløe og mange rare begrep, ikkje heilt etter bransjestandard, men eit forsøk på "folkeleg" forklaring.



Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

6
Lade hjemme / Sv: Lade 10A i 13A-kontakt?
« på: torsdag 21. november 2019, klokken 20:26 »
Hvorfor hevdes det at av de fleste at punkt 2 er brannfarlig, mens punkt 1 er veldig vanlig i husholdninger.
Pkt. 1 er fast tilkopla, pkt. 2 vil kunne ha kontaktslitasje. Det er teoretisk mulig at det blir tilkopla 'ladekladd' med større, stillbar strømstyrke, feks 16A, i framtida/av andre, men som du seier vil jo sikring ta dette.

Jordfeilvern er for personsikkerhet.


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

7
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Differanse i cellespenning
« på: torsdag 21. november 2019, klokken 19:10 »
Blir balansering gjort kun ved 100% SOC?

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


8
Elbilen i Samfunnet / Sv: Dagens nyhet om batterirevolusjon kommer fra Nikola Motors
« på: onsdag 20. november 2019, klokken 00:11 »
Ikkje alle er overbevist : https://electrek.co/2019/11/19/nikola-motor-claims-major-battery-breakthrough/


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


9
Du blandar saman begrep "type" og "utløsekarakteristikk". Type-B i denne samanheng gjeld vern med deteksjon av små likestrømskomponentar (dc) mens 'vanlige type-A' jordfeilvern/automat kun reagerar på AC feil, og kan til alt overmål få sin deteksjonskrets blokkert eller maskert av ein dc feil. Derfor krav til type-B eller tilsvarande, feks ein ny modell "type-EV" som er forenkla men spesiellt tilpassa elbillading.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


10
Beklager at vi gikk litt 'off topic'. HAN er utførleg diskutert, feks med over 1700 poster her: https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://www.hjemmeautomasjon.no/forums/topic/1982-lesing-av-ams-data-amshan-iot/&share_tid=1982&share_fid=1422896&share_type=t&link_source=app


Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


11
Nemmelig, men man kunne kanskje ønska seg dette frå fabelaktige "HAN"....

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


12


Alle 3fas målere i IT nett bruker 2 stømtrafoer og måler spenning på 3 faser selv på store anlegg sånn har det vært fra tidenes morgen

@FTS@

Joda, klassisk Aron kobling av historiske kost hensyn. For effektmåling er det heilt greit, men i dag hadde det vore bra om eit 3fase måleinterface faktisk ga ut alle 3 fasestrømmar direkte utan at ein må kalkulere dette i etterkant.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


13
Er ikkje kalkulering av 3dje fasestrøm forutsatt kjent spenning, effektfaktor og symmetrisk 3-fase belastning? Kanskje ikkje...

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


14


HAN-porten i seg selv er totalt dum.
Og har du Aidon måler så får du vel også  kun måling av strøm i 2 av 3 fasar...



Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


15
Leaf 2018- 40kWt og 62kWt / Sv: Ekstrautstyr - verdt det eller bare tull?
« på: søndag 17. november 2019, klokken 14:21 »
Kan sikkert då det billegare andre stadar, men så var det dette med tiltaket då....
Lakken har sikkert godt av keramisk behandling, dagens billakker får lett striper.
Vil anbefale terskelbeskyttelse til bagaserom.  I dørterskler kjem jo litt an på bruken.
Bagasjeromsmatte er fint, har ikkje sett på alternativ til denne, men gulvmattene bestiller du heller supre og rimelegare på Gytis Autek.

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk


Sider: [1] 2 3 ... 14