Denne ville jeg likt å kunne velge for Y / YP i Europa altså!
Lys grått interiør er en option nå i Kina. Lekkert.
https://www.teslarati.com/tesla-launches-new-interior-option-for-rare-model-y-trim/
Lys grått interiør er en option nå i Kina. Lekkert.
https://www.teslarati.com/tesla-launches-new-interior-option-for-rare-model-y-trim/

Ser fantastisk ut.
