Jeg lurer på det samme, fikk tracket Kona i 2018, men finner ikke linken jeg brukte..
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: daktari på onsdag 20. februar 2019, klokken 12:01I-Pace lader ikke på mer enn 200A uansett, støtter ikke 100kw engang, den er omtrent som Kona og e-niro mtp hurtiglading men har litt høyere batterispenning.Sitat fra: Jon Braathen på onsdag 20. februar 2019, klokken 11:10Og I-pace.Sitat fra: olavxxx på lørdag 26. januar 2019, klokken 08:50Sitat fra: turfsurf på lørdag 26. januar 2019, klokken 08:33Skikkelig fadese. De snakket jo om 350 kW og skulle jo bygge ut mye fortere.Sitat fra: olavxxx på lørdag 26. januar 2019, klokken 08:17Alle Ionity er kappet på 80kW.
Utfordringen er at mange av dagens CCS ikke er så rask som lovet, pga kabler uten kjøling.
Tror mange av de er cappet på 70-80 kW.
Alle Ionity-ladere er 350kW, leverandøren av vannkjølte kabler deriomat har ikke klart og levere, kablene byttes ut ila våren - sier ionity.
Uansett er det kun e-tron og tm3 som får ladet med mer enn 200A så, problemet er jo ikke der pr idag.
Sitat fra: olavxxx på lørdag 26. januar 2019, klokken 08:50Sitat fra: turfsurf på lørdag 26. januar 2019, klokken 08:33Skikkelig fadese. De snakket jo om 350 kW og skulle jo bygge ut mye fortere.Sitat fra: olavxxx på lørdag 26. januar 2019, klokken 08:17Alle Ionity er kappet på 80kW.
Utfordringen er at mange av dagens CCS ikke er så rask som lovet, pga kabler uten kjøling.
Tror mange av de er cappet på 70-80 kW.
Sitat fra: LMOR på søndag 14. august 2016, klokken 10:13Akkurat samme ladeeffekt som 94ah utgaven dette, etter min erfaring med 78000km kjørt med i3 og en haug hurtigladinger
Fikk 48kW effektivt inn på batteriet opp til 85%. Det er bedre en på den gamle.
Sitat fra: Egil Fonn på lørdag 08. desember 2018, klokken 10:43De få gangene jeg har glemt å forvarme bilen når den står ute i kulda forsvinner barer selv om den er tilkoblet.
Min erfaring: Om bilen blir stående et par dager fulladet i kulde med lader tilkoblet har den full e-power ved oppstart.
Står den parkert et par dager fulladet i kulde uten tilkoblet mangler den e-power barer.
Skal teste litt nøyere med måling av forbruk og batteri temp.
Sitat fra: jj44nn på mandag 29. oktober 2018, klokken 11:59
Selger informerte meg på mail 4.okt at oppdatert leveringstid er november/desember 2018, men han vet verken Vinnummer eller om bilen er på båt/kai. Virker som om selger holder igjen info, kan andre selgere hente ut mer info om bilen?
Kønr 721, dark knight, soltak og skinn.
Sitat fra: Rooki3 på onsdag 26. september 2018, klokken 21:02
Jeg ser at det er mere komfortabelt med fastmontert kabel kontra å ha en løs kabel hengende med fare for å bli stjålet.
I mitt tilfelle har jeg nå fått tilbud om vanlig stikk og 10 Ah til 8400,-
Eller ny Garo ladestasjon og 20 Ah til ca 18.000,-. Altså nesten 10k dyrere, så det er derfor jeg vurderer vanlig stikk.