APH3 - da antar jeg at dette er 2.5?
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: Håkon77 på onsdag 25. januar 2017, klokken 22:00
Jeg sitter å veier de samme opp mot hverandre Men jeg kjører minst 25000km i året hvis jeg blir mye flinkere til å ta toget. Ellers drar det seg fort opp mot 45K med 22mil daglig reisevei.. Jeg kan lade hjemme og på jobb foreløpig, men på relativt kort sikt forsvinner lademuligheten på jobb, i hvert fall på hverdager, da flere har kjøpt Tesla og Leaf og det blir manko på ladepunkter. Jeg var på nippet til å bestille Ioniq da jeg likte bilen godt, men det var før jeg fikk vite at det ikke blir flere ladepunkter på jobben og før selger oppga pris på 290K. Trodde den lå litt lavere enn det. Ampera E blir da ikke så mye dyrere med 340K, men for dyr for mitt budsjett. Leaf har litt for dårlig kapasitet på motorvei så da får jeg behov for hurtiglading hver dag selv på sommeren. Jeg forsøker nå å regne på om det vil lønne seg med en elbil til 340K kr kontra diesel til 150K med 25000KM, 0,5L/mil og 12000kr i bomring.
Sitat fra: Inop på tirsdag 03. januar 2017, klokken 08:16
Hvis bilen er låst og man bare åpner bagasjeluken tror jeg ikke de andre dørene og kabelen blir låst opp i det hele tatt så det burde jo ikke være noe problem.
Merkelige greier...
Sitat
Bruker dere som har hatt låseproblemer original ladeledning?
Sitat fra: Inop på mandag 02. januar 2017, klokken 11:52
Kjipe greier dette med kabler som sitter fast...
Til dere som har opplevd dette: Har det noe med frost å gjøre?
Sitat fra: HPSE på søndag 01. januar 2017, klokken 20:08
Har lest før at man må dra jævlig hardt i den utløseren i bagasjerommet... Sånn at man er redd for at den ryker.... Da skal det gå.... ( men ikke skyld på meg om den ryker Gjøres på eget ansvar :-))