Ok, takk for raskt svar👍
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: nosi1202 på torsdag 20. mai 2021, klokken 20:28
Da har jeg testet å lade bilen på 400V-TN igjen. Det virker selvsagt ikke nå som den lader på 230V-IT. E-golf lader forøvrig smertefritt begge steder.
Sitat fra: hottentott33 på lørdag 31. januar 2015, klokken 15:14Det er limestone.Sitat fra: Frotro på lørdag 31. januar 2015, klokken 14:49
Da har jeg fått bilen og det tok 340 dager.
Hva slags farge har du valgt? Er det uranogrå eller kanskje limestone?
Sitat fra: Råde på mandag 26. januar 2015, klokken 23:02Skapet er for å hindre hærverk da jeg ikke har parkering i egen hage men må stå langs hagemuren. Angående venting så tror jeg bare jeg har uflaks når jeg bestiller vw. Forrige vw jeg bestilte måtte jeg vente 8 måneder på Får bare håpe at den er verdt ventetiden.Sitat fra: Frotro på mandag 26. januar 2015, klokken 22:10Da er visst du ventekongen . Jeg må visst abdisere.
Har ventet på E egolfen en stund (bestilt 25/2-14) men nå sier ryktene at jeg får den på fredag så da er tiden kommet for å lage til ladeplass. Jeg har ca 10 meter fra husvegg til hagemur. Jeg har bestilt elektriker på torsdag og har planer om å gjøre litt egeninnsats før han kommer. Planen er: Føre frem 50 mm trekkerør fransikringsskap til hage mur. Montere ett låsbart kabelfordelingsskap med plass til en Saltoboks inni. Trekke frem 2x4mm2 kabel. Jeg har en ledig 20 amp kurs i sikringsskapet. Høres dette gjennomførbart ut eller er det noe jeg har glemt?
Du har ikke glemt noe. Men hva med skapet? Den tåler vær og vind (IP54)
Jeg har slik saltoboks selv og det funker supert. (Sidewinder: pris ca 6/7000 + jobb). For fremtidens skyld så er det ikke dumt med tykt trekkrør, for kanskje du blir bitt av elbilbasillen og kjøper bil med kraftigere lader etter hvert.