Dette fikser EV Services i Bergen.
Denne delen lar deg se alle innlegg laget av dette medlemmet. Merk at du bare kan se innlegg gjort i områder du har tilgang til.
Vis innleggmenySitat fra: turfsurf på torsdag 05. november 2020, klokken 19:02Sitat fra: AKM på torsdag 05. november 2020, klokken 15:26Har du barn som trenger barnesete? Vi prøvde etron, I-Pace, eqc og TM3.
Hadde vi hatt 2 barn så hadde Y vært super, med 3 barn så blir det for trangt. Her er etron bredere = mer fred i baksetet.
Ingen ble godkjent, og vi beholdt Xen til siste ikke trengte barnesete lengre.
Etron er i praksis 4 seter + ett nødsete som de fleste andre.
Sitat fra: JorEl på torsdag 05. november 2020, klokken 10:41Sitat fra: AKM på onsdag 04. november 2020, klokken 20:40Litt uenig i argumentasjonen
100% enig med turfsurf. Vi vurderer å avbestille vår Model Y nettopp fordi den er vesentlig mindre enn Model X (blir riktignok ikke helt klok på de tester jeg leser på nettet verdr. passasjerplass). Spesielt bredden i baksetet bekymrer meg. Selvsagt et i-landsproblem , men fortsatt et problem... også enig at X er vesentlig bedre utstyrt. Flere premium ting som luftfjærer og dørene (også fordørene). Så da bikker det mot etron på oss i hvertfall, dessverre!
Du har bestilt Y, men vil ikke ha den fordi X er bedre....derfor blir det E-tron
Etron-50 er en ok bil mtp på pris, enig i det. Men den er "litt som E-golf" der man har bygget en ICE, men pytter inn et batteri og el-motor. Bra nok for en del, men ikke en GOD løsning. Ikke en fremtidsrettet beslutning mtp alt man får av funksjoner, etter et Tesla kjøp. Men man støtter europeisk bilindustri
Sitat fra: Stig-Arne på tirsdag 03. november 2020, klokken 22:39
Akkurat pga mangelen på en innstegs modell til Model X gjør at X75 holder seg OK i pris. Er min tipping.
Har selv X75 og klarer meg utmerket. Skulle alltids hatt 5 eller 10 kWh mer å rutte med, og ikke minst 400-450 Volt system, men slik jeg ser det så har jeg spart 160 000 i forhold til en X100 som var i 2018 når vi kjøpte bil.
Idag er det ingen gode utfordrere til Model X 75 synes jeg. 2250 i hengervekt, 7 seter, masse kraft. OK rekkevidde, grei ladehastighet. Tikker inn mange av de rette kriteriene synes jeg i forhold til mange av nykommerene på markedet.
Sitat fra: M@rtin på onsdag 16. september 2020, klokken 12:45
Hei, har du en kilde?
Sitat fra: daktari på tirsdag 08. september 2020, klokken 08:38Sitat fra: AKM på søndag 06. september 2020, klokken 12:26mine målinger, 2019-modell:
Hei
Jeg har trålt nettet for å finne innvendig bredde i baksetet på ipace. Finner ingenting... bilen er jo bred utvendig så dette gjenspeiler seg vel innvendig? Mange produsenter lager skisser på de fleste mål, mens for Jaguar er det meste utvendige mål. Noen her som har erfaring med tre større barn i baksetet?
Så vedrørende infortainment-systemet: er det cpu og software som er det nye på MY21?
Rear seats width, door-to-door (minimum) 141 (Model S 136) (e-tron 138)
Rear seats width, seat cushion 125 (model S 135) (e-tron 129)
Rear seats, width between outer isofix 100 (Model SS 100) (e-tron 100)
Sitat fra: 4Matic Fanatic på søndag 06. september 2020, klokken 20:37
Egenhendig stjålet et sted på nettet...
eTron I-Pace EQC TMX
[ You are not allowed to view this attachment ]
Sitat fra: 1000kwh på mandag 08. januar 2018, klokken 09:09Sitat fra: AKM på søndag 07. januar 2018, klokken 23:10aiai.. her snakker du om ting du ikke har peiling påSitat fra: Luring på søndag 07. januar 2018, klokken 22:00
DAB slo de vel av i tidlig i 2017, eg hadde iallefall to radioer som slutta å fungere da.
Mulig nokon fortsatt sender på det lokalt.
Så det er DAB+ ein må ha ja, og oopps--- DAB+ er visst standard:Sitat fra: holmen på fredag 05. januar 2018, klokken 13:05
Bestilte ny Model X i går, fikk bekreftet at DAB+ er standard, og selger visste ikke hvorfor det står under premiumpakken.
Jeg gjentar: DAB er standard, mens DAB+ synes å ligge i premiumpakken. Forskjellen er at en i DAB+ gir deg bilder og info fra radiokanalen. Jeg var nettopp mottatt X uten premium og det er ingen DAB+